به گزارش سرویس اقتصادی پایگاه 598، مسئولیت اجتماعی و اخلاق تجاری موضوعاتی هستند که در سازمان های امروزی، تأکید قابل ملاحظه ای بر آنها شده است. امروزه کارکنان، مشتریان، عرضه کنندگان، رقبا و دولت ها به عنوان ذینفعان سازمان نه تنها به دنبال انجام تعامل تجاری بین بخش های مختلف سازمان هستند، بلکه انتظار دیگر آنها از مدیریت سازمان، مشارکت در مباحث اجتماعی و توجه به اینگونه مسائل میباشد. بانک ایران زمین، علاوه بر ایفای مسئولیتهای تعریف شده؛ مشارکت در حل مسائل مختلف را در دستور کار خود قرار داده است. این بانک جهت تحقق اهداف راهبردی مسوولیت اجتماعیاش اقداماتی که با هدف کمک به نیازمندان انجام میشود را سرلوحه کارهای خود قرار داده است.
در همین راستا بانک ایران زمین در راستای اجرای مسئولیت اجتماعی سازمانی خود و تکریم قشر آسیب پذیر، از آسایشگاه خیریه کهریزک استان البرز حمایت کرد.