کد خبر: ۵۱۶۵۶
زمان انتشار: ۰۱:۰۸     ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۱
او معمار خوبی برای دروازه پرسپولیس نبود. فصل کابوس وار سرخ ها کم کم به سر می آید اما این دروازه بان فصل بعد از کدام چارچوب حفاظت خواهد کرد؟
سایت گل- روزهایی که حمید استیلی نظر سعید عزیزیان را به هیچ انگاشت و روی جذب معمارزاده اصرار ورزید شاید حافظه اش یاری نمی کرد تا بداند تنها جام دوران مربیگری اش در کنار قطبی را روی اشتباه فاحش همین دروازه بان در بازی پرسپولیس و سایپا به دست آورده است!

میثاق به پرسپولیس بازگشت تا بلکه لبخند را روی لبان هواداران بنشاند اما نه؛ او گاهی اوقات که روی نیمکت نشست خودش گریست و هرگاه درون چارچوب ایستاد اشک خیلی ها را در آورد.

روزی که فونیکه سی از « بوارده» و«بریم» شوت زد و میثاق کاریکاتوری از یک دروازه بان بود علی کریمی از او خواست تا پیراهن مهاجم سیه چرده «ولک ها» را به یادگار نگه دارد اما شاید جادوگر نمی دانست روزی می رسد که اگر این دروازه بان بخواهد پیراهن صاحبان چنین گل هایی را به یادگار روی دیوار اتاقش نصب کند، جا کم می آورد. او امروز مقابل شوتهای لوپز هم کم آورد. این بار دیگر از « بوارده» نبود، شاگرد خارجی امیرپاشا از « چهارراه آبرسان» هم اگر شوت می زد این سیبل متحرک نه نمی گفت!

میثاق حالا در روزهای پایانی لیگ باید پیراهن کس دیگری را به دیوار اتاقش سنجاق کند. عزیزمحمدی اگر نبود و اگر قانون غیرکارشناسی منع جذب گلر خارجی را تصویب نمی نمود شاید امروز میثاق باید خود را آماده می کرد تا در تیمی مربی گلرها شود و برای همیشه کفش هایش را بیاویزد.

او معمار خوبی برای دروازه پرسپولیس نبود. فصل کابوس وار سرخ ها کم کم به سر می آید اما این دروازه بان فصل بعد از کدام چارچوب حفاظت خواهد کرد؟


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
mahmah
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۲۹ - ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۱
۰
۰
با این تیترتون به جامعه ی معمارا توهین فرمودین!!!
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها