کد خبر: ۵۱۲۲۷
زمان انتشار: ۰۰:۰۱     ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۱
پرويز مظلومي، سرمربي تيم استقلال با فشار بسيار زيادي اين تيم را تا پايان فصل همراهي مي كند و عدم نتيجه گيري و اتفاقات پيرامون باشگاه نيز وي را تحت تاثير قرار داده است، آخرين مورد، جانبداري هواداران استقلال از امير قلعه نوعي است.
باشگاه خبرنگاران، با اين كه اعلام شد قلعه نوعي در تراكتور شرايط خوبي دارد و احتمال تمديد قرار داد با اين تيم تبريزي وجود دارد اما هواداران استقلال وي را فراموش نكرده و در خصوص بازگشت وي به استقلال اميدوار هستند و آنرا به فراموشي نمي سپارند.

گفتني است، به فاصله چند روز تا پايان ليگ، اين عده قلعه نوعي را حمايت كرده و در صورت حضور تراكتور در تهران، اين مربي را همراهي مي كنند تا تمايل خود را براي حضور وي در استقلال ثابت كنند، از طرفي پرويز مظلومي پس از با خبر شدن از حضور هواداران تيم استقلال در ورزشگاه تختي و حمايت از قلعه نوعي بسيار از اين اتفاق دلخور شد و اعتراض خود را اعلام كرد.

سرمربي تيم استقلال معتقد است كه قهرماني در اين تيم براي هواداران تيم اهميت زيادي ندارد و با اين كه وي يك قهرماني براي استقلال به دست آورده است، اما هواداران اين تيم از مربي ديگري حمايت مي كنند.

سرمربي فعلي استقلال كه رابطه خوبي با قلعه نوعي ندارد اعلام كرده است كه در پايان فصل در خصوص ماندن در اين تيم تصميم گيري مي كند، اما در صورتي كه وي با استقلال قهرماني را كسب نكند، شانس زيادي براي ماندن ندارد و هيئت مديره كه در حال حاضر از وي حمايت مي كنند، در پايان فصل مظلومي بدون جام را براي فصل آينده مورد حمايت خود قرار نمي دهند و اين مربي 3 بازي زمان دارد كه شرايط را به نفع خود تغيير دهد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها