کد خبر: ۵۰۹۷۹
زمان انتشار: ۱۳:۲۶     ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۱
محدوده ، سردبیر ارشد وترنز تودی به پرس تی‌وی گفت گروهی که بزها را به عنوان تمرین نظامی می‌کشند، از جمله صدها گروه امنیتی خصوصی حزب جمهوری خواه امریکا به شمار می‌آیند.

گوردون داف در گفت‌وگو با بخش امریکای وب سایت پرس تی‌وی گفت گروهی از نیروهای امنیتی به عنوان تمرین نظامی بزها را هدف قرار داده‌اند؛ این گروه یکی از صدها گروه امنیتی خصوصی به شمار می‌آیند که از سوی حزب جمهوری خواه امریکا تشکیل شده است.

داف گفت: "پول و حمایت گسترده جمهوری خواهان امریکا پشت این گروه‌هاست."

این در حالی است که تصاویری که اخیرا منتشر شده، از تمرین‌های نظامی وحشتناک گروهی از نیروهای امنیتی خصوصی و کشتن بزها به منظور شبیه سازی میدان جنگ پرده بر داشته است.

داف گفت این گروه‌‍‌های امنیتی خصوصی مقادیر زیادی تسلیحات نظامی در اختیار دارند.

همچنین اخیرا انتشار تصاویری از نیروهای امریکایی که لبخندزنان با بدن بی جان افراد مظنون به عضویت در گروه‌های شبه نظامی عکس گرفته‌اند، جنگ افغانستان را کانون توجهات قرار داده است.

روزنامه لس آنجلس تایمز روز چهارشنبه (30 فروردین) گزارش داد یک سرباز امریکایی 18 تصویر را که در آن‌ها سربازان با اجساد افغان‌ها عکس گرفته‌اند به این روزنامه داد تا بر لزوم توجه به امکان نابودی رهبری و نظم که به عقیده وی امنیت نیروهای امریکا را به خطر انداخته است، تاکید کند.

این تصاویر به مناسبت‌های مختلف در ولایت زابل در سال 2010 گرفته شده‌اند و یک سرباز ارتش امریکا، به شرط فاش نشدن نام خود آن‌ها را به روزنامه امریکایی داده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها