کد خبر: ۵۰۷۶۱
زمان انتشار: ۱۴:۰۴     ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۱
غلامرضا بهروان در مورد برگزاری دیدارهای هفته پایانی لیگ دسته اول، به خصوص دیدار استقلال صنعتی و گهر زاگرس که با تأخیر آغاز شد، گفت: نیمه اول این دیدار به خاطر رنگ جوراب گهری‌ها با تأخیر آغاز شد، اما زمانی که این موضوع را فهمیدیم با هماهنگی که به عمل آمد نیمه دوم 2 بازی تیم‌های دیگر که شانس حضور در پلی‌آف را داشتند به صورت همزمان آغاز کردیم.

وی ادامه داد: این که داور در پایان نیمه دوم چه اندازه وقت اضافه اعلام کرده باشد دیگر به ما ارتباطی ندارد و دست کسی نیست. بحث تبانی یک موضوع مهم است و باید در مورد آن مستند صحبت کرد.

بهروان یادآور شد: در این خصوص اعتراض تیم‌ها را مطمئناً پیگیری می‌کنیم چراکه همه چیز به سلامت در فوتبال بستگی دارد. به شخصه اگر مستنداتی به دست بیاورم خیلی جدی آن را پیگیری می کنیم.

وی خصوص در دیدار ماشین سازی و تربیت یزد هر دو طرف ذینفع بودند و امکان تبانی در آن وجود نداشت. در خصوص زد و خورد در پایان این دیدار نیز گزارشی به صورت شفاهی به دست ما رسیده است که به زودی بررسی را آغاز خواهیم کرد.

بهروان در پاسخ به این سؤال که تا چه اندازه امیدوار است مجمع به عنوان نایب رئیس دوم به وی رأی بدهد، تأکید کرد: نظر مجمع شرط است و هر چه خدا بخواهد همان می‌شود. من هم کار خودم را بلد هستم در غیر این صورت این سمت را قبول نمی‌کردم.

وی در پایان گفت: به هیچ وجه نگفتم تیم‌های لیگ یکی بهانه سازی می‌کنند و این حرف را تکذیب می‌کنم. این حرف‌ها در شخصیت من جایی ندارد و به هیچ وجه چنین صحبتی را مطرح نکردم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها