کد خبر: ۵۰۷۵۰
زمان انتشار: ۱۴:۰۰     ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۱
دقيقي حرف‌هايش را اينگونه آغاز مي‌کند:«خيلي خوشحالم که خدا دوباره لطف خودش را به من نشان داد و گلزني‌هاي من معجزه خدا بود. در بازي ديروز يک پنالتي گرفتم که بازيکن حريف اخراج شد و پنالتي را تبديل به گل کردم. متاسفانه در نيمه دوم يک پنالتي را از دست دادم و همين موضوع باعث ناراحتي‌ام شد. در آن لحظات اصلا حس خوبي نداشتم و فقط زمزمه مي‌کردم که خدايا شرمنده‌ام نکن و نجاتم بده.»

او ادامه مي‌دهد:«دوست نداشتم اين بازي مساوي شود و پنالتي از دست رفته من سرانجام اتفاقات بدي را براي شهرداري رقم بزند. خدا را شکر مي‌کنم و اين گل‌ها را تقديم به آقاي سهرابي مديرعامل باشگاه مي‌کنم که در اين مدت بيشترين فشارها را تحمل کرد و خيلي‌ها از او انتقاد کردند.»

دقيقي در ادامه حرف‌هايش مي‌گويد: «امسال اسير اتفاقات فوتبال شديم و خيلي بدشانس بوديم. از زحمات علي اصغر مديرروستا هم نبايد به سادگي عبور کنيم. او در مدتي که هدايت شهرداري را برعهده داشت نهايت تلاش خود را به خرج داد و معتقدم فقط اسير بدشانسي‌هاي شهرداري شد و ما در خيلي از بازي‌ها از لحاظ تاکتيکي برتر از حريفان بوديم و مي‌توانستيم جايگاه بهتري داشته باشيم. بايد از زحمات مديرروستا تشکر کرد و در ضمن در چند روز اخير هم آقاي عزيزي از لحاظ روحي روي بازيکنان کار کردند و خدا را شکر که توانستيم در اين بازي نتيجه بگيريم. اميدوارم که در 3 هفته آينده هم نتايج خوبي گرفته و در نهايت در ليگ برتر ماندگار شويم.»
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها