کد خبر: ۵۰۷۴۹
زمان انتشار: ۱۳:۵۹     ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۱
منصور ابراهيم‌زاده درباره آن چه بر تيمش در فصل يازدهم ليگ برتر گذشت، اظهار کرد: آنچه در اين فصل بر ما گذشت، واقعا سخت بود ولي ما در برهه‌هاي مختلف نشان داديم که مي‌توانيم اوضاع را بهتر کنيم. تيم ما حتي در مقطعي به رده دوازدهم سقوط کرده بود، اما با زحمت بازيکنان و زحمتکشان تيم توانستيم اوضاع را مرتب کنيم و فضاي رفاقتي و دوستانه تيم را حفظ کنيم.

وي ادامه داد: حالا به جايي رسيده‌ايم که همه نام ما را کنار صبا و نفت به عنوان يکي از شانس‌هاي کسب سهميه ليگ قهرمانان آسيا قرار داده‌اند و اينک با اين وصف مسئولان بايد سرمايه‌گذاري ويژه‌اي در چند هفته‌ باقي مانده انجام دهند که بتوانيم به اين هدف دست پيدا کنيم. يک بخش کار براي رسيدن به سهميه آسيا بر عهده کادر فني و بازيکنان و بخش ديگر به گردن مسئولان باشگاه است. آن‌ها بايد با برنامه‌ريزي خوب، راهکارهاي مناسبي را براي حمايت از تيم در روزهاي پاياني فصل پيدا کنند. به نظر من اگر در اين چهار هفته‌ توجه ويژه‌اي به ذوب آهن شود، براي استان هم خوب خواهد بود.

ابراهيم زاده همچنين با بيان اين که تيمش در دو بازي اخير با بدشانسي‌هاي روبرو شده است، گفت: ما تنها تيمي هستيم که از صبا و فولاد شش و از نفت هم چهار امتياز گرفته‌ايم، ما در چند بازي هم خوب کار نکرديم و جاهايي هم بدشانس بوديم. ما برابر شهرداري تبريز دو بر يک جلو بوديم که داور با يک تصميم مبتديانه در دقيقه 88 و اعلام پنالتي به سود حريف سه امتياز ما را به دو امتياز رساند و در بازي با نفت آبادان که در برنامه «90» هم نشان داده شد داور يک پنالتي مسلم را براي ما نگرفت. اگر ما آن چهار امتياز را گرفته بوديم، اکنون بالاتر از صبا و نفت بوديم.

سرمربي تيم فوتبال ذوب آهن درباره انتقاداتش به داوري در چند ديدار هم گفت: امسال در چند بازي از ناحيه داوري با ما نامهرباني‌هايي صورت گرفت که البته نمي‌گويم از روي عمد بود، ولي اشتباه‌هاي داوران بيش از آن که به سود ما باشد به ضرر ما بود. ما توان اين را داريم که به رده‌هاي بالاتر صعود کنيم و بازيکنان ما از عهده اين کار بر مي‌آيند.

ابراهيم زاده همچنين درباره سرنوشت قهرمان ليگ برتر و ديدار تيمش برابر سپاهان اظهار کرد: هر سه تيم سپاهان، استقلال و تراکتورسازي براي قهرماني شانس دارند، ولي اين هفته‌، هفته‌ تاثيرگذاري خواهد بود چون هر سه تيم در خارج از خانه بازي مي‌کنند. سپاهان با فولاد بازي مي‌کند، استقلال با شاهين و تراکتورسازي هم با راه‌آهن ديدار مي‌کنند. در مجموع فکر مي‌کنم ديدارهاي اين هفته‌ در سرنوشت قهرماني بسيار موثر خواهند بود، ضمن اين که در همه شهرآوردها و بازي‌ها، همه تيم‌ها در خانه به پيروزي فکر مي‌کنند. ما هم در داربي اصفهان فقط به پيروزي مي‌انديشيم.

تيم فوتبال ذوب آهن در هفته‌ سي و يکم ليگ برتر فوتبال بايد با داماش بازي کند. ابراهيم زاده درباره اين بازي خاطر نشان کرد: داماش چند هفته‌ است ه متحول شده و خوب بازي مي‌کند و در چند قدمي بالاي جدول است. بازيکنان اين تيم با تجربه هستند و گلزن‌هاي خوبي هم در اين تيم حضور دارند. اميدوارم ديدار ما و داماش بازي خوبي باشد هر چند ما در اين بازي فرشيد طالبي، سيد محمد حسيني و علي احمدي را به دليل مصدوميت در اختيار نداريم. اين مساله کار ما را سخت مي‌کند، اما ما به اين سختي‌ها عادت داريم.

مربي اسبق تيم ملي فوتبال در پايان به لغو ديدار دوستانه ايران و امارات اشاره و تصريح کرد: همه اتفاقاتي که براي فوتبال مي‌افتد تحت تاثير مناسبات ورزشي و غير ورزشي کشور قرار مي‌گيرد. فدراسيون ما بايد تمام اين مسايل را پيش‌بيني کند و با توجه به برخي ناملايمات که از سوي برخي کشورها نسبت به ما روا داشته مي‌شود، بازي‌هاي تدارکاتي خوب براي تيم ملي فراهم کند. اگر تدارکات تيم ملي خوب باشد امکان موفقيت ما در رقابت‌هاي پيش رو بيشتر مي‌شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها