کد خبر: ۵۰۳۱۶
زمان انتشار: ۱۲:۰۶     ۳۰ فروردين ۱۳۹۱
موضوع فساد در سينما طرحي هدايت شده از سوي اتاق فكرها،براي ايجاد تخريب در باورهاي مردم نسبت به سينما و قطع ارتباط آنها با سينما صورت گرفته است

جمال شورجه،كارگردان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران درخصوص طرح موضوع فساد در سينما گفت:مبحث فساد در عرصه سينما غيرطبيعي و غير عادي به نظر مي رسد و احساس مي كنم در طرح اين موضوع از طريق اتاق فكرهاي طراحي شده است.
وي با اشاره به اينكه طرح موضوع فساد در سينما هدايت شده است،عنوان كرد:دامن زدن به بحث فساد در سينما براي ايجاد تخريب در باورهاي مردم نسبت به سينما و قطع ارتباط آنها با سينما صورت مي گيرد.
وي با اشاره به اتفاق هاي بزرگ صورت گرفته در سينما از جمله تشكيل شوراي عالي سينما و استقلال سازمان سينمايي اظهار داشت:اين تفكرات شيطنت آميز دليلي جز زير سوال بردن توانايي هاي سازمان سينمايي را ندارد.
شورجه تصريح كرد:دليل احتمالي طرح اين بحث نياز سازمان سينمايي به اختصاص بودجه بيشتر از سوي مجلس و دولت به اين سازمان به نظر مي رسد،اما دود آن به چشم كسي جز سازمان مذكور نمي رود.
وي با تاكيد بر اينكه طرح موضوع فساد ، حل سينما و مديريت و حيثيت سينما را زير سوال مي برد،اظهار داشت:اگر معضل و فسادي هم در سينما وجود دارد؛مدعيان اين امر،مفسدها را به مراجع قانوني و يا صنفي خود معرفي كنند تا جلوي اين مفسدها و چنين افرادي را بگيرند و نگذارند دامن كل سينما را آلوده كنند!
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
مجید
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۰۰ - ۱۸ فروردين ۱۳۹۵
۰
۰
آقای شورجه من با نظر شما کاملا موافق هستم فساد فی نفسه نمی تواند در هنر و هنر مند باشد ولی شرایط بد محیطی زمینه را برای حضور نا اهلان در دنیای هنر فراهم ساخته است
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها