کد خبر: ۵۰۱۶۹
زمان انتشار: ۱۵:۵۴     ۲۹ فروردين ۱۳۹۱
جلسه علنی امروز مجلس که با حضور 197 نماینده و با حدود 30 دقیقه تاخیر کار خود را آغاز کرد، حاشیه‌های نیز به همراه داشت.

فارس، جلسه علنی امروز سه‌شنبه مجلس شورای اسلامی که با حدود 30 دقیقه تاخیر و با حضور 197 نماینده کار خود را رسما آغاز کرد، با حاشیه‌های نیز همراه بود:

* زمانی که علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در نطق پیش از دستورش گفت که می‌خواهد به اماراتی‌ها توصیه هشدار‌آمیز داشته باشند، قاضی‌پور با صدای بلند خطاب به لاریجانی گفت: احسنت.

* سریال تکراری (تشویق رئیس برای رأی‌دادن) امروز هم در مجلس ادامه داشت.

* علی لاریجانی در جریان بررسی در دستورکار امروز مجلس به کرات از نمایندگان می‌خواست که در رای‌گیری شرکت کنند.

* زمانی که قرار بود یکی از دستورکارهای امروز ساعت 9:30 صبح در مجلس بررسی شود، یکی از نمایندگان خطاب به هیئت رئیسه گفت هنوز ساعت 9:30 نشده که محبی‌نیا هم خطاب به این نماینده گفت که ساعت شما کمی ایراد دارد.

* تکاپو و جنب و جوش نمایندگان برای رای دادن به کلیات طرح اصلاح آئین‌نامه که مربوط به نحوه سؤال از رئیس جمهور بود در کمتر جلسه‌ای مشاهده شده بود، طرح تغییر نحوه سؤال از رئیس جمهور کش و قوس‌های فراوانی در روزهای اخیر مجلس داشته و به همین دلیل نمایندگان با جنب و جوش مثال زدنی خود حساسیت‌شان را به این طرح نشان می‌دادند.

* زمانی که قاضی‌پور نماینده ارومیه می‌خواست تذکری بدهد اما از اتاق فرمان میکرفون وی قطع شد، وی شدیدا به هیئت رئیسه اعتراض کرد البته باهنر سعی در آرام کردن قاضی‌پور داشت و به وی گفت که مشکلی نیست، اشتباه شده است.

* وقتی باهنر از اتاق فرمان خواست تا میکرفون شماره 200 که متعلق به کامران بود را روشن کند، گفت که شماره آقای کامران هم رند است البته کامران اظهارنظر باهنر را بی پاسخ نگذاشت و خطاب به وی گفت که رندی شماره به خاطر حضور قلب زیاد ما است.

* در هنگام بررسی سؤال نیکنام از حسینی وزیر اقتصاد، وی چند بار حسینی را پهلوان خطاب کرد، نیکنام در بخشی از سخنانش گفت شما به عنوان پهلوان یا قهرمان؛ همچنین وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: نمی‌دانم پهلوان هستید یا نیستید...

* جلسه علنی امروز مجلس 3 رئیس داشت علی لاریجانی، محمد‌رضا باهنر و سیدشهاب‌الدین صدر به ترتیب مسئولیت اداره جلسه علنی امروز مجلس را بر عهده داشتند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها