کد خبر: ۵۰۱۰۸
زمان انتشار: ۱۲:۵۳     ۲۹ فروردين ۱۳۹۱
بازیکنان پرسپولیس نظاره‌گر تمرین امروز تیم ملی فوتبال ایران بودند.

فارس، تمرین تیم ملی از ساعت 10:15 در کمپ تیم های ملی آغاز شد. بازیکنان پس از گرم کردن و تمرینات کششی در دو گروه نارنجی و فسفری تمرینات خود را دنبال کردند. ملی پوشان در ادامه در سه گروه سفید، فسفری و نارنجی به بازی در زمین کوچک مشغول شدند.

* بازیکنان پرسپولیس که خود را برای بازی امروز خود مقابل الغرافه آماده می کنند، در حین تمرین ملی پوشان وارد کمپ شدند. علی کریمی دقایقی با کی‌روش صحبت کرد. وی برای دقایقی نظاره گر تمرینات تیم ملی بود.

* مصطفی دنیزلی سرمربی پرسپولیس هم در تمرین تیم ملی حضور پیدا کرد. وی در پاسخ به سؤال خبرنگاران که فکر می کند تیم ملی ایران به جام جهانی صعود می کند یا خیر از خبرنگاران پرسید در گروه ایران چه تیم هایی هستند و وقتی متوجه تیم های هم گروه شد گفت: این سؤال زشت است که می پرسید. اگر همه تیم ها دو نیمه با ایران بازی کنند و ایران فقط یک نیمه با آنها بازی کند به جام جهانی می رود. کی‌روش هم مربی با تجربه است.

* یکی از نکات جالب تمرین حضور فردی است که لباس دستیاران کی‌روش را بر تن دارد و دور زمین می دود و هر از گاهی هم با سرمربی تیم ملی صحبت می کند.

* درحالی که ابتدا هیچ تماشاگری در محل تمرین نبود در ادامه تعدادی از لیدرهای پرسپولیس وارد فضای کمپ شدند و درحالی که تیم ملی تمرین می کرد به تشویق بازیکنان پرسپولیس که بیرون زمین مشغول تماشای تمرین تیم ملی بودند، پرداختند. آنها کارلوس کی‌روش را هم تشویق کردند.

* کی‌روش در ادامه تمرین تیم ملی بازیکنان را به دو تیم سبز و نارنجی تقسیم کرد و در حین این تمرین پر فشار به بازیکنان نکات کلیدی را تذکر می‌ داد.

* در حاشیه تمرین امروز تیم ملی خبرنگاران با زادمهر سرپرست تیم پرسپولیس روبرو شدند که وی اعلام کرد هنوز AFC با یک دقیقه سکوت قبل از بازی پرسپولیس و الغرافه بابت درگذشت بازیکن لیورنو موافقت نکرده است.

*تمرین تیم ملی ساعت 11:50 به پایان رسید. تیم ملی فردا در دیداری دوستانه به مصاف موریتانی می رود. این بازی 15:30 در ورزشگاه آزادی برگزار می شود. حضور تماشاگران و خبرنگاران با نظر کی‌روش آزاد است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها