کد خبر: ۴۹۸۳۳
زمان انتشار: ۰۱:۲۲     ۲۸ فروردين ۱۳۹۱
تیمسار روحانی: آقای میبدی! چطور و به نمایندگی از طرف چه کسی موافقت کردی که پرچم ما را بگویند نباشد؟ حقیقت جو دستور داد، تو هم قبول کردی؟ گفتی اطاعت قربان؟
به گزارش سرویس سیاسی جام نیوز، لیدر گروه نظامی–سیاسی عقاب شنبه 26فروردین (April.14) از طریق شبکه سلطنت طلب پارس (Parstv) به گردهمایی طیف هایی از اپوزیسیون در واشنگتن -موسوم به کنفرانس مریلند- به شدت واکنش نشان داد. تیمسار "روحانی" در بخش هایی از اظهارات خود گفت: «خانم "فاطمه حقیقت جو" که یک عمر در جمهوری اسلامی زندگی کرده، اکنون در ظاهر آمده تا اپوزیسیونی بر ضد جمهوری اسلامی تشکیل بدهد اما در اصل برای اینکه تمام شرایط جمهوری اسلامی را تأمین کند. او در مریلند گفته وقتی می خواهیم دور هم جمع شویم نباید پرچم شیر و خورشید شاهنشاهی باشد.»
روحانی با عصبانیت ادامه داد: «تمام ثروت های ما را بردند. حالا تنها ثروتی که برای ما ایرانی های خارج نشین مانده یعنی پرچم شیر و خورشید را هم آمده اند ببرند و البته باید گفت که دیر یا زود این را هم خواهند برد.»
این افسر سابق ارتش شاهنشاهی با ابراز ناراحتی از حضور چهره های سلطنت طلب در کنفرانس واشنگتن گفت: «ای عده ای که از ما بودید و آنجا حضور داشتید و با لفظ و با چشم تأیید کردید که می توانند پرچم را ببرند! شما خیانت کرده اید. آقای میبدی! چطور و به نمایندگی از طرف چه کسی موافقت کردی که پرچم ما را بگویند نباشد؟ حقیقت جو دستور داد، تو هم قبول کردی؟ گفتی اطاعت قربان؟...»
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها