کد خبر: ۴۹۸۰۲
زمان انتشار: ۲۰:۲۹     ۲۷ فروردين ۱۳۹۱
یکی از روزنامه‌های رژیم صهیونیستی با اشاره به رفتار امروز نیروهای این کشور در برخورد با فعالان حقوق بشر، نسبت به مبهم بودن آینده این رژیم هشدار داد.

فارس، روزنامه صهیونیستی هاآرتس در مقاله‌ای نسبت به روند کنونی این رژیم و افزایش نفرت جهانی نسبت به آن، هشدار داد.

این مقاله با این جمله آغاز می‌شود که هیچ‌کس کاری برای از بین رفتن دموکراسی نمی‌کند،  هیچ کس از هر روز منفورتر شدن اسرائیل جلوگیری نمی‌کند.

در ادامه این مقاله می‌خوانیم که، هیچ کشوری مثل اسرائیل نیست. آمریکا به میزان بیکاری و پوشش بیمه‌ای مردم این کشور در دهه آینده فکر می‌کند، اروپا به تعداد مهاجرین و وضعیت اروپا در سال 2022 می‌اندیشد، در حالی که در اسرائیل مهمترین موضوعی که در اسرائیل وجود دارد و کسی به آن نمی‌پردازد، اصل موجودیت اسرائیل است.

64 سال از تاسیس اسرائیل می‌گذرد و موضوعات آنقدر حل نشده باقی مانده که گویی دیروز تاسیس شده و هیچ پاسخی برای سوالات وجود ندارد.

هیچ کس نمی‌داند، ده سال بعد اسرائیل چگونه خواهد بود. حتی برخی در اصل وجود اسرائیل در 10 سال آینده هم شک دارند، موضوعی که در مورد هیچ کشور دیگری صدق نمی‌کند.

نویسنده این مطلب در ادامه علاوه بر تشکیک در اصل وجود اسرائیل در آینده ۱۰ سال آینده، می‌نویسد، سوالات حیاتی بسیاری وجود دارد که پاسخی برای آن وجود ندارد.

در بخشی از این مقاله می‌خوانیم: رژیمی که آینده‌ای ندارد، در گذشته غوطه‌ور شده و تنها به امروز می‌اندیشد، به درستی به یک رژیم موقت می‌ماند.

نویسنده این مطلب در نهایت با اشاره به رفتار امروز نیروهای رژیم صهیونیستی در برخورد با فعالان حقوق بشر که به قصد دیدار از بیت لحم به فلسطین اشغالی سفر کرده بودند، می‌نویسد: هیچ کس برای توقف روند منفورتر شدن اسرائیل انجام نمی‌دهد. امروز زمانی که 650 نفر از نیروهای ما در برابر فعالان حقوق بشری که تنها برای دیدن بیت لحم به اینجا آمده‌اند، به شدت می ایستند و آن‌ها را از فرودگاه "بن گوریون" دور می‌کنند، کسی به آن‌ها اعتراض نمی‌کند و جلوی آن‌ها را نمی‌گیرد. نه رسانه‌ها و نه سیستم قضایی ما، هیچ یک کاری برای توقف این روند نمی کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
اسفندیار رفیعی کشتلی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۰۴ - ۲۸ فروردين ۱۳۹۱
۰
۰
خوشبختانه آرزوی امام در محو اسرائیل در حال تحقق است صهیونیستها بدانند ارتش محمد رسول الله صل الله علیه و آل آماده نابودی اسرائیلند
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها