کد خبر: ۴۹۶۹۷
زمان انتشار: ۱۱:۵۴     ۲۷ فروردين ۱۳۹۱
در حالی که بیش از 40 روز از فیلتر شدن سایت خبری- تحلیلی تریبون مستضعفین می‌گذرد، هنوز توضیح رسمی از مراجع ذی ربط درباره علت فیلترشدن این سایت ارائه نشده است.

خبرنامه دانشجویان ایران، محمد ثقفی سردبیر سایت خبری تریبون مستضعفین با اشاره به فیلتر شدن این سایت گفت: تریبون مستضعفین شب قبل از نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و به دلیل درج مطلبی در حمایت از سایت های توقیف شده بدون هیچ اطلاعیه و اخطار قبلی فیلتر شد.

این فعال رسانه ای با اشاره به زمان راه اندازی این سایت خبری پس از انتخابات ریاست جمهوری سال 88 تاکید کرد: با وجودی که سایت تریبون مستضعفین در ستاد ساماندهی پایگاه‌های اینترنتی و خبرگزاری های غیردولتی وزارت ارشاد به ثبت رسیده است  و مجوز فعالیت دارد  و بیش از 40 روز از فیلتر شدن سایت گذشته است، هیچ احضاریه ای بعد از فیلتر شدن سایت برای ما ارسال نشده است.

وی در خصوص روند برخورد با رسانه های مستقل که به هیچ حزب سیاسی و ارگانی متصل نیستند، یادآور شد: رسانه های بزرگ آن طور که  شایسته و بایسته است، از آرمان های انقلاب دفاع نمی‌کنند و این رسانه های مستقل هستند که به مثابه سنگرهای کوچک به دفاع از آرمان های انقلاب می پردازند و گفتمان مردمی انقلاب اسلامی را بسط می دهند. ولی این رسانه های کوچک به علت فقدان هیچ پشتیبانی، بیشتر نیازمند  حمایت مسئولان هستند و این نوع برخوردهای برخی مسئولان قوه قضائیه به تضعیف جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی می انجامد.

شایان ذکر است شایعات غیر رسمی و با واسطه در خصوص تهدید مدیر مسئول این سایت خبری به بازداشت نیز منتشر شده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها