کد خبر: ۴۹۶۷۷
زمان انتشار: ۱۰:۳۷     ۲۷ فروردين ۱۳۹۱

فارس، کاظم جلالی نماینده مردم شاهرود در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (یکشنبه) در اخطاری با استناد به اصل 89 قانون اساسی و در تذکری با استناد به بند 11 ماده 23 آئین‌نامه داخلی مجلس و پس از منتفی شدن رسیدگی به طرح استیضاح عبدالرضا شیخ الاسلامی وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی در صحن علنی، اظهار داشت: بنده خودم یکی از مخالفان استیضاح وزیر کار بودم و طرح استیضاح شیخ‌الاسلامی را امضا نکردم.

وی با بیان اینکه موضوع این طرح آبروی دسته جمعی کل مجلس هست، افزود: وقتی استیضاح توسط نمایندگان امضا می‌شود، باید نمایندگان نسبت به اصل استیضاح و امضای خود کاملا مقاوم باشند.

این نماینده مجلس در بخش دیگری از سخنانش یادآور شد: گفت‌و‌گوهایی انجام شده است اما تا کنون نه آقای وزیر و نه رئیس جمهور استعفای مرتضوی را نپذیرفتند، آقای توکلی در برخی شرایط مو را از ماست بیرون می‌کشند و گاهی اوقات بی حساب می‌گویند حکمیت است.

"گویا گروهی در مجلس هستند که عقبه‌ای در دولت دارند و داخل خود مجلس نیز حضور دارند، تصمیم کار در داخل مجلس است اما یک عده‌ای از آن طرف با دولت کار می‌کنند."

جلالی در خاتمه گفت: درباره طرح سؤال از رئیس جمهور نیز عده‌ای گفتند که سؤال از احمدی‌نژاد به سلاح کشور و نظام نیست؛ طرح استیضاح وزیر کار افتضاح بانی، ذاکر و مستمع بود.

در ادامه علی لاریجانی در پاسخ به تذکر جلالی گفت: طبق آئین‌نامه داخلی مجلس تذاکرات باید به هیئت رئیسه مجلس باشد و مطرح شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها