کد خبر: ۴۹۶۳۳
زمان انتشار: ۰۹:۲۳     ۲۷ فروردين ۱۳۹۱
مدیرکل دفتر نظارت و ارزیابی مسکن شهری بنیاد مسکن گفت: درصدی افزایش در وام‌های مسکن شهری و روستایی داشتیم که هم‌اکنون کارهای پایانی آن در حال انجام است تا در آینده‌ای نزدیک جزئیات کامل آن اعلام شود.

غلامرضا ستاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری بیان داشت: طرح ویژه‌ای برای مسکن شهری در سال 1391 اندیشیده شده است تا در طول سال به اجرا درآید.

این مسئول افزود: تعداد افزایش سهمیه را در سال جدید برای مسکن‌های شهری و روستایی داریم البته امیدواریم تا پایان سال 91 تمام پروژه‌های مسکن‌های مهر که در حال ساخت هستند به مرحله افتتاح برسند و کلیدهای‌شان به متقاضیان واگذار شود.

ستاری در مورد افزایش سقف وام مسکن به 15 و 25 میلیون تومان تصریح کرد: در مورد افزایش وام، هیئت دولت و رئیس جمهور قول‌هایی دادند و رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور نیز در حال پیگیری آن است.

وی اضافه کرد: درصدی افزایش در وام‌های مسکن شهری و روستایی داشتیم که هم‌اکنون کارهایی پایانی آن در حال انجام است تا در آینده‌ای نزدیک جزئیات کامل آن اعلام شود.

مدیرکل دفتر نظارت و ارزیابی مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور یادآور شد: در طرحی ویژه مسئولیت برخی از مسکن مهر به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سپرده شده که امیدواریم با شدت و قدرت بتوانیم هر چه زودتر به تعهدات خود در مورد ساخت مسکن‌های با دوام و با کیفیت عمل کنیم.

ستاری در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه تاکنون چند درصد از برنامه پنجم توسعه در ساخت مسکن مهر محقق شد، متذکر شد: در بحث مسکن مهر تقریبا 70 تا 75 درصد از برنامه‌های ما محقق شد و چه به لحاظ برنامه‌ای، چه به لحاظ سیاست‌گذاری و چه به لحاظ اجرایی به 75 درصد از برنامه‌ریزی‌های مسکن خود دست یافتیم.

این مسئول درباره اعطای تسهیلات بانک مسکن و دیگر بانک‌های عامل به متقاضیان در سال 91 اذعان داشت: افراد متقاضی بر اساس برنامه سال گذشته پس از پرداخت مرحله سوم به مسئولان اجرایی مسکن به بانک‌های عامل معرفی می‌شوند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۷
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها