کد خبر: ۴۹۳۸۴
زمان انتشار: ۰۹:۵۹     ۲۶ فروردين ۱۳۹۱

فارس، سرهنگ حدادی گفت: پیرو شکایت فردی مبنی بر کلاهبرداری از وی ماموران مجموعه اقدامات شناسایی عامل یا عوامل این موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی بیان داشت: در بررسی‌های اولیه شاکی اظهار داشت چندی پیش فرد ناشناسی با وی تماس گرفته و با بیان اینکه شما در قرعه‌کشی برنده 780 هزار تومان وجه نقد شده‌اید به عابر بانک مراجعه تا با گوشی همراه من را راهنمایی کند تا مبلغ مذکور به حساب من واریز شود.

رئیس پلیس فتا استان آذربایجان شرقی ادامه داد: این فرد این‌کار را انجام داده و متوجه شده که نه تنها وجهی به حسابش اضافه نشده بلکه مبلغی در حدود ۳میلیون تومان از موجودی وی کسر شده است.

این فرمانده انتظامی گفت: در تحقیقات فنی و تخصصی انجام گرفته توسط کارشناسان پلیس فتا و نیز همکاری مستمر بانک مربوطه با پلیس نهایتا متهم شناسایی و دستگیر شد.

حدادی در این خصوص به شهروندان توصیه کرد: شهروندان فریب تماس‌ها یا پیامک‌هایی که حاوی مطابی چون برنده شدن در قرعه کشی‌ها یا خیریه‌ها و ... هستند را نخورده و به آنها اعتماد نکنند.

وی افزود: افرادی که آشنایی کافی به زبان انگلیسی یا حتی استفاده از دستگاه‌های عابر بانک را ندارند هیچ‌گاه با راهنمایی افراد ناشناس اقدام به استفاده از این دستگاه‌ها نکنند تا دچار این‌گونه مشکلات نشوند و در صورت مواجهه با چنین مسائلی پلیس فتا را در جریان بگذارند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها