کد خبر: ۴۹۳۶۳
زمان انتشار: ۰۱:۳۰     ۲۶ فروردين ۱۳۹۱
بحث ايجاد تغييرات در مديريت تيم استقلال بصورت جدي مطرح شده است و با توجه به اينكه وزارت ورزش صاحب اصلي اين باشگاه مردمي مي باشد صحبت از حضور حسين قريب در جمع آبي ها مطرح است.
به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، مدير عامل تيم استقلال كه براي فصل آينده برنامه ريزي انجام داده است و با توجه به شرايطي كه در تيم ايجاد كرده است انتظار تمديد حضورش در جمع آبي ها را دارد اما پس از مطرح شدن جدي حضور حسين قريب در تيم استقلال براي فصل آينده، فتح الله زاده نيز اعلام كرد كه قصد دارد به نفع قريب كناره گيري كند و از استقلال جدا شود زيرا قريب را بهترين گزينه براي حضور در استقلال مي داند.

مديريت فعلي آبي ها به نوعي كناره گيري و جدايي خود را از استقلال اعلام كرد اما اعضاي هيئت مديره اين تيم رضايت خود را با اين اتفاق اعلام نكردند و مدعي شدند كه قصد دارند از مدير عامل آبي ها حمايت كنند.

هيئت مديره آبي ها اعتقاد دارند كه استقلال شانس اصلي و اول قهرمان در ليگ است و با اين اوصاف حضور فتح الله زاده در فصل بعد و همراهي تيم استقلال قطعي به نظر مي رسد.

آنها به نوعي حمايت قطعي خود را از فتح الله زاده اعلام كردند تا مديريت تيم استقلال با آرامش به كار خود ادامه دهد.
شايان ذكر است ، اعضاي هيئت مديره اعلام كردند كه هيچ گونه اعلام و صحبتي از سوي وزارت ورزش مبني بر حضور قريب و بركناري فتح الله زاده مطرح نشده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
-
۰۸:۵۵ - ۲۶ فروردين ۱۳۹۱
۰
۰
هرچندكه قريب مديرعامل موفقيه وليفتح ا...زاده هم مدير دلسوخته اي براي استقلال است و تغييرات مداوم بهنفعاينتيم نيست
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها