کد خبر: ۴۹۰۸۰
زمان انتشار: ۱۴:۲۴     ۲۳ فروردين ۱۳۹۱
واکنش به حرف‌های دانشجو
سخنان دیروز وزیر علوم در خصوص عدم جذب فتنه‌گران در دانشگاه‌ها موجب خشم رسانه‌های ضدانقلاب شد.

عصر امروز، کامران دانشجو، در مراسم افتتاح پارک علوم و فناوری استان قم گفت: در حال حاضر ۴۰ هزار نفر متقاضی عضو هیئت علمی داریم که دانشگاه‌های قم باید جذب کنند و رئیس دانشگاه‌ها هم می‌توانند با تأیید افراد با آنان قرارداد پیمانی ببندند تا شرایط جذب فراهم شود.

وی خطاب به دانشگاه‌های قم بیان کرد: دانشگاه‌ها باید متخصص متعهد به حد اعلا جذب کنند نه کسانی که در "فتنه" فعال بودند و بعد از خطبه آقا در نماز جمعه و اتمام حجت ایشان باز هم به کارهای خود ادامه دهند و عناد بورزند.

دانشجو افزود: مردم قبول ندارند در دانشگاه‌های ما افرادی باشند که علیه نظام اسلامی بخواهند فعالیت کنند؛ مردم این حق را به ما نمی دهند.

سخنان دیروز وزیر علوم در خصوص عدم جذب فتنه گران در دانشگاه ها موجب خشم رسانه های ضد انقلاب شد؛ چه آنکه اکثر این سایت ها مانند کلمه، جرس، خودنویس، بی بی سی فارسی و ... با انتشار این خبر به عنوان خبر اول صفحه سایت خود، آن هم با تصویری "خشمگین" و "منفی" به نوعی عصبانیت خود از این گفته دانشجو را نشان دادند.

براساس این گزارش، وزیر علوم طی 2 سال اخیر بارها در مخالفت حضور فتنه گران و عناصر ضدانقلاب در دانشگاه ها سخنرانی کرده که موجب مسرت مردم و داغدیدگان فتنه 88 شده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۴۴ - ۲۴ فروردين ۱۳۹۱
۰
۰
دانشگاه محل یاد گیری و آموزش دانش است . خدا لعنت کند که در این مکان مقدس برای اجانب و گروه ها فعالیت کند . دانشگاه با پول مردم فقیر ساخته شده و با پول آنها اداره میشود . مسئولین مواظب باشید بر ضد مردم استفاده نشود . تا مدیون نشوید
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها