کد خبر: ۴۸۹۸۱
زمان انتشار: ۰۹:۵۱     ۲۳ فروردين ۱۳۹۱
سرمربی تیم فوتبال صبای قم تاکید کرد که شکست برابر استقلال را به تساوی ترجیح می‌دهد.

فارس، در مورد دیدار روز جمعه با استقلال گفت: استقلال یک تیم قابل احترام و بزرگ در آسیا است و بازیکنان و کادر فنی خوبی دارد. در چنین دیداری دیگر لازم نیست من به بازیکنانم انگیزه بدهم. در بازی‌های قبل مشکلات زیادی داشتم تا به آنها انگیزه بدهم اما در این بازی، بازیکنان سرشار از انگیزه هستند.

وی ادامه داد: دیدار استقلال و صبا بهترین بازی لیگ خواهد شد چون استقلال برای برد به میدان می‌آید و نمی‌خواهد رده دوم را از دست بدهد و ما هم پیروزی می‌خواهیم. مساوی در این بازی دشمن شادکن است و نمی‌خواهیم دشمن شاد‌کن شویم؛ یا می‌بریم یا می‌بازیم. من شکست مقابل استقلال را به مساوی ترجیح می‌دهم.

سرمربی صبا در مورد اینکه گفته فصل آینده از صبا می‌رود تصریح کرد: گزینه اول و دوم من صبا است اما باید شرایطی که می‌خواهم مهیا شود. صبا در این فصل دستم را باز گذاشت. آنها به من احترام گذاشتند اما واقعیت آن است که از نظر امکانات خیلی اذیت شدیم و امکانات باشگاه صبا در حد لیگ برتر نبود. اگر این امکانات مهیا شود، در صبا می‌مانم. در غیراین صورت به 3-4 پیشنهادی که دارم، فکر می‌کنم.

ویسی در مورد پنالتی که در دقیقه 95 برای صبا در دیدار با نفت آبادان گرفته شد، گفت: داور در آن بازی اشتباه کرد و پنالتی درست نبود اما صبا هم در چندین و چند مسابقه از ناحیه داوری ضربه خورد. در دیدار با ذوب آهن، داماش و شاهین بوشهر برد را به خاطر اشتباه داوری از دست دادیم اما حرفی نزدیم.

سرمربی صبا با اشاره به برنامه دوشنبه شب 90 اظهار داشت: از عادل فردوسی پور خیلی گلایه دارم. صبا 29 هفته از لیگ برتر جزو 4 تیم اول جدول لیگ بود اما فردوسی پور به ما بهای لازم را نداد. بیشتر بازی‌های ما در برنامه 90 از ساعت یک و نیم بامداد به بعد پخش و فقط 7 مسابقه ما قبل از 12 نیمه شب نشان داده شد.

وی افزود: فردوسی‌پور مدام می‌گوید نفت تهران پدیده لیگ است آن هم در حالی که این تیم 5 بازیکن لیگ برتری جذب کرد و سه بازیکن خوب خارجی به تیم خود آورد و فقط یک بازیکن نسبت به فصل قبل جابجا کرد ولی تیم صبا 15 بازیکن جدید گرفت، بازیکن خارجی هم نداریم اما فردوسی پور نفت تهران را پدیده لیگ می‌داند در حالی که ما فقط یک بازیکن لیگ برتری در این فصل جذب کرده‌ایم. با این حال من وقتی حسین فرکی مربی برتر اخلاق شد به او تبریک گفتم. او استاد من است اما ظاهرا به دلیل آنکه نفت تهران به اراک منتقل نشده، پدیده لیگ معرفی می‌شود.

سرمربی صبا که از مجری و تهیه کننده برنامه 90 به شدت گلایه‌مند بود تاکید کرد: فردوسی‌پور یک چهره ملی است و همه او را دوست دارند اما برخورد او با تیم ما تحقیرآمیز بود. به همین دلیل تا پایان لیگ دیگر با برنامه 90 مصاحبه نمی‌کنم. انگار برنامه 90 با تیم ما دشمنی دارد. شاید به خاطر این است که صبای قم هیچ حامی ندارد و حتی در تلویزیون هم پشتیبان نداریم. من خودم به عادل فردوسی‌پور هم زنگ زدم اما جواب تلفنم را نداد.

ویسی در مورد اینکه صبا ملی پوشی ندارد، گفت: مگر می‌شود تیمی مثل صبا 29 هفته جزو تیم‌های بالانشین لیگ باشد اما هیچ بازیکنی از این تیم به تیم ملی دعوت نشود. با این حال من برای کی‌روش احترام قائلم و ممکن است او در تفکراتش ایده‌ای داشته باشد. ولی از این متعجبم که بازیکنی که 3 ماه است در فهرست 18 نفره تیمش قرار ندارد، باز هم به تیم ملی دعوت می‌شود. مطمئنم صبا هم بازیکن باکیفیت که برای تیم ملی مفید باشد، دارد.

وی در مورد اینکه صبای قم می‌تواند سهمیه آسیایی بگیرد یا نه، گفت: مطمئن باشید صبا آسیایی خواهد شد و تیم‌های دیگر تلاش نکنند. سهمیه آسیا در لیگ متعلق به صبای قم است. در ابتدای فصل می‌گفتند صبا جرقه است و نیم فصل دوم سقوط می‌کند اما اکنون لیگ رو به پایان است و ما همچنان جزو تیم‌های مدعی هستیم و قطعا سهمیه آسیایی را کسب می‌کنیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۳۹ - ۲۳ فروردين ۱۳۹۱
۰
۰
اگر عنایتی نبود صبا هم نبود...وگرنه خودت فکر کردی خیلی مربی خوبی هستی؟...............................................................
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها