کد خبر: ۴۸۹۴۸
زمان انتشار: ۲۰:۲۱     ۲۲ فروردين ۱۳۹۱

فارس، محمود احمدی‌نژاد دقایقی پیش در جمع مردم این شهر در استادیوم تختی با بیان اینکه امروزه کشورهای اسلامی دچار مشکلاتی عدیده‌ای شده‌اند، اظهار داشت: تمام این مشکلات ریشه در عدم توجه کافی به اوامر قرآن به ویژه در حوزه وحدت دارد.

وی با بیان اینکه امروزه استکبار جهانی در کشورهای همسایه غارتگری و چپاول به راه انداخته، افزود: سربازی را روانه کوچه و پس کوچه‌های روستائی می‌کنند و تفنگ به دست مردم آن روستا را به خاک و خون می‌کشد و سپس برای تبرئه خودشان آن سرباز را دیوانه و روانی معرفی می‌کنند که باید گفت دیوانگان هزاران نفرند که آسایش مسلمانان را گرفته‌اند.

رئیس جمهور با بیان اینکه چند هزار مردم فلسطین را در خانه‌هایشان زندانی کرده‌اند و اگر امروز وضعیت کشوری همانند سومالی به اینگونه است باید توجه داشت که ریشه تمام بدبختی‌ها دور شدن از قرآن است.

احمدی‌نژاد با بیان اینکه مردم بستک عاشق قرآن هستند، اظهار داشت: مردم این منطقه پیشاپیش همه علاقه‌ای ویژه به این کتاب آسمانی و دستورات الهی نشان داده‌اند.

وی با بیان اینکه طی سه دوره گذشته سفر 80 مصوبه در راستای توسعه بستک توسط دولت به تصویب رسیده است، گفت: 46 مصوبه از این تعداد اجرائی، 20 مصوبه در دست اجرا و در مورد 14 مصوبه نیز تاکنون هیچ اقدامی نشده است که در نشست هیئت دولت در بندرعباس دلایل عدم اجرائی شدن تعداد مصوبه مذکور را بررسی و پیگیری می‌کنیم.

احمدی‌نژاد بیان داشت: طرح‌های مهمی همانند گازرسانی به بستک، احداث خط انتقال آب شیرین و تکمیل و تجهیز بیمارستان این شهر از جمله طرح‌های مهمی است که تا پایان دولت دهم تحقق می‌یابد.

رئیس جمهور ادامه داد: ایران شایستگی و استحقاق تبدیل شدن به زیباترین کشور را دارد.

وی در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به برنامه‌های کلان دولت طی سال 91 ابراز داشت: دولت برنامه‌ای وسیع برای تولید ملی تدوین و تکمیل کرده است و در این راستا تمام امکانات را برای توسعه بخش‌های کشاورزی، دامپروری و صنعت به کار می‌گیرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها