کد خبر: ۴۸۹۲۲
زمان انتشار: ۱۹:۳۵     ۲۲ فروردين ۱۳۹۱
نتایج ملی پوشان رده های سنی جوانان، امید و بزرگسالان ورزش سه گانه ایران در مسابقه های قهرمانی 2012 آسیا در ژاپن مشخص شد.
به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران در این مسابقه ها که طی دو روز با حضور 154 ورزشکار از 18 کشور در دو بخش مردان و بانوان در شهر تاتیاما ژاپن برگزار شد، "احسان امینیان" با زمان یک ساعت و 51 دقیقه و 7 ثانیه در رده سنی بزرگسالان به مقام بیست و یکم دست یافت.

"فرشاد دادفر" دیگر ورزشکار رده سنی بزرگسالان کشورمان در این رقابت ها نیز با زمان یک ساعت و 56 دقیقه و 16 ثانیه مقام بیست و ششم آسیا را به خود اختصاص داد.

در مسابقه های رده های سنی امید و جوانان، رقابت شنا به دلیل نامساعد بودن شرایط جوی و تلاطم دریا لغو شد و ورزشکاران در بخش دو گانه زمینی (دو - دوچرخه سواری – دو) به رقابت با یکدیگر پرداختند.

بر این اساس، "آرش علی بخشی" تنها نماینده رده سنی امید کشورمان در این رقابت ها، با بدشانسی و پس از ترکیدن لاستیک جلو دوچرخه خود به مقام بیست و یکم آسیا رسید.

در رقابت های رده سنی جوانان نیز "محمد غزنچایی" جوانترین ورزشکار کشورمان در این رقابت ها با زمان 56 دقیقه و 44 ثانیه به مقام هفدهم دست یافت، "رضا باقری" با زمان یک ساعت و 52 ثانیه بیست و سوم شد و "محمدمهدی رحمتی" با زمان یک ساعت و 3 دقیقه و 15 ثانیه در جایگاه بیست و هشتم ایستاد.

سرپرستی تیم ملی ورزش سه گانه ایران در این رقابت ها بر عهده محمدتقی حاج عموعصار بود و محمد منصورزاده و مسعود حجه فروش نیز مربیگری این تیم را بر عهده داشتند.

محمدعلی صبور، سرپرست فدراسیون ورزش سه گانه نیز ملی پوشان کشورمان را در این مسابقه ها همراهی می کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها