کد خبر: ۴۸۹۱۸
زمان انتشار: ۰۰:۰۱     ۲۳ فروردين ۱۳۹۱
بحث حضور مهدي رحمتي در پايان فصل و در پرسپوليس همچنان مطرح است و نمي توان از اين موضوع با تكذيب خبر به راحتي عبور كرد زيرا گفتگوي علي پروين و مهدي رحمتي اين خبر را تاييد مي كند.
به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران ، 8 فروردين طي گزارشي در سايت باشگاه خبرنگاران به موضوع وساطت علي پروين در خصوص حضور مهدي رحمتي در پرسپوليس و مذاكره اش با قرمزها نوشتيم و اين خبر پس از گذشت دو هفته به صورت رسمي و با سند تاييد شد.

گفتني است ، علي پروين به محض شنيدن خبر مشكلات احتمالي مهدي رحمتي با استقلالي ها با رويانيان مدير عامل قرمزها در اين خصوص صحبت كرد و شرايط را براي وي توضيح داد تا هر چه سريعتر اقداماتي در خصوص حضور رحمتي در تيم استقلال صورت پذيرد.

از طرفي علي پروين در مراسمي با مهدي رحمتي ديدار كرد و از وي خواست تا براي حضور در پرسپوليس تعلل نكند زيرا به نفع اوست كه به اين موضوع بيانديشد وبراي حضور در پرسپوليس وارد عمل شود.

بحث حضور رحمتي در حاليكه وي مصدوم است جالب توجه به نظر مي رسد اما درحال اجراست و تمامي ندارد.

شايان ذكر است ، پرسپوليسي ها همچنان بدنبال رحمتي هستند و در خصوص جذب وي كوتاه هم نمي آيند آنها قصد دارند رحمتي را به عنوان بمب پرسپوليس در فصل جديد منفجر كنند و به عنوان تيم برتر معرفي شوند زيرا پرسپوليس قصد دارد بهترين خريدها را انجام دهد و از استقلال فصل پيش سبقت بگيرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها