کد خبر: ۴۸۵۹۲
زمان انتشار: ۱۱:۳۴     ۲۱ فروردين ۱۳۹۱
حلقه دیگری از سلسله نشست‌های سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا برای گردهمایی اپوزیسیون ایران تحت عنوان "گذار به دمکراسی" از ۱۹ فروردین در واشنگتن برگزار شده است.

محدوده، حلقه دیگری از سلسله نشست های سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا برای گردهمایی اپوزیسیون ایران تحت عنوان"گذار به دمکراسی» از 19 فروردین در واشنگتن برگزار شده است.

بنا بر این گزارش، پس از افشای پروژه آمریکایی - انگلیسی "هدیه 60" در دی ماه گذشته و برملا شدن اشراف اطلاعاتی جمهوری اسلامی ایران بر جزییات توطئه آمریکایی - انگلیسی - صهیونیستی مذکور و بی اعتمادشدن مدعوین به کنفرانس واشنگتن ، دورنمای تشکیل مجدد کنفرانس در پرده ای از ابهام قرار گرفته بود اما اکنون و پس از برگزاری شکوهمند انتخابات مجلس نهم و وارد شدن شکست سنگین به دشمنان نظام ، آمریکایی ها مجددا به فکر افتادند که به هر ترتیب ممکن کنفرانس مذکور را برگزار نمایند.

کنفرانس "گذار به دموکراسی" یکی از برنامه های میز ایران در سازمان سیا می باشد که هدف از آن گرد هم آوردن مزدوران ، طیف ها و گروهک های مختلف برانداز و محارب و فرقه های استعمار ساخته و ایجاد همگرایی عملیاتی میان آنهاست.

از جمله افراد دعوت شده به کنفرانس ناکام واشنگتن از عطا الله مهاجرانی و عبدالکریم سروش، محسن کدیور، محسن سازگارا، شیرین عبادی ، حسین باستانی، علیرضا نوری زاده گرفته تا نمایندگان گروه های محارب و تروریستی منافقین، کوموله، احزاب منحله دموکرات و نهضت آزادی، نماینده رضا پهلوی و سخنگوی جامعه جهانی بهاییان را می‌توان نام برد.

ناکامی برگزاری کنفرانس اول ، برگزار کنندگان را بر آن داشت تا این کنفرانس به شکل کاملا محرمانه و در پوشش مخفی در هتل همپتون (Hampton) برگزار شود.

گزارش محدوده حاکی از آن است که،  این کنفرانس از روزگذشته برگزار شده وامروز نیز ادامه می باید و 6 راهبرد گروه های مختلف اپوزیسیون که فصل مشترک همگی "انتخابات" می باشد مورد بحث و بررسی قرارخواهد گرفت.

گفتنی است اسامی کمیته برگزار کننده این نشست نیز عبارتنداز: آرام حسامی (عضو شورای هماهنگی سکولارهای سبز و رییس انجمن سکولارهای سبز واشنگتون)، فرخ زندی (عضو شورای هماهنگی سکولارهای سبز و رییس انجمن سکولارهای سبز تورنتو)، فاطمه حقیقت جو (از اعضای معتبر سکولارهای سبز و نزدیک به نیرو‌های اصلاح طلب)، امیر حسین گنج بخش (عضو موسس سازمان جمهوری خواهان ایران و کمپین انتخابات آزاد)، نیره توحیدی (استاد دانشگاه و عضو ادوار تحکیم وحدت-سازمان دانش آموختگان ایران اسلامی)،مهران براتی‌ (استاد دانشگاه و روزنامه نگار)،محمد تهوری (روزنامه نگار) وکوروش صحتی (ژورنالیست، فعال حقوق بشر، کارمند صدای آمریکا و فعال سابق دانشجویی).

در همین حال برگزار کنندگان این نشست از اسامی سایر مدعوین به دلیل آنچه که آنان مسائل امنیتی عنوان کرده اند،حذر کرده اند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها