کد خبر: ۴۸۵۷۸
زمان انتشار: ۱۰:۵۸     ۲۱ فروردين ۱۳۹۱

فريد زکريا تحليلگر سي ان ان به رژيم اسرائيل درباره تبعات حمله به ايران هشدار داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از سي ان ان، زكريا در تحليلي درباره وضعيت اقتصادي آمريکا، حمله نظامي ر‍ژيم صهيونيستي به ايران را مهم ترين عاملي دانست که مي تواند رويکرد اقتصاد رو به بهبود آمريکا را تغيير دهد.
 
فريد زکريا مجري برنامه جي پي اس با ابراز اميدواري به اينکه اقتصاد اين کشور در سال ۲۰۱۲ به خوبي از بحران عبور مي کند، گفت: البته در اين مسير ابرهاي سياهي هم وجود دارد، مشکلات اقتصادي در اروپا و رکود اقتصادي در چين مي تواند در اين ميان تاثير گذار باشد، اما حادثه اي که مي تواند بيش از هر چيزي اين تصوير را تغيير دهد، حمله اسرائيل به ايران است که مي تواند قيمت نفت را به بالاترين حد افزايش دهد و داراي تاثيرات بيشتري باشد.
 
فريد ذکريا در ادامه برنامه خود تنش بين اسرائيل و ايران را تنها و بزرگترين تهديدي که ثبات جهاني را تهديد مي کند، عنوان کرد
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
SHAHB3 WITH NUCLEAR CAP
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۳۱ - ۲۱ فروردين ۱۳۹۱
۰
۰
این بدبختها فقط نگرانی خود از تهدید یا حمله رژیم فاسد اسرائیل معطوف به گرانی نفت کرده اند!!
آنها نمی فهمند که تهاجم اسرائیل یعنی " محو اسرائیل از صحنه جهان" و " له شدن آمریکا" و ساقط شدن دولتهای عربستان ،اردن ، بحرین ، یمن و دیگر نوچگان آمریکا.
ما تهاجهم حماقت آمیز اسرائیل را فرصتی برای " محو این رژیم غاصب" می دانیم.
بیش از 30 سال است با این آرزو زندگی می کنیم همانطور که مرگ صدام و سقوط فرعون مصر ،دیکتاتور لیبی،تونس ،یمن و...را دیدیم.
آنها نمی دانند چه خوابی برای اسرائیل دیده ایم که اگرمی دانستند حتی جرات تهدید هم نداشتند.
وقتی رهبر معظم انقلاب فرمود در هر سطحی به کشور ما حمله شود در همان سطح حمله می کنیم، این حرف بسیار بسیار سنجیده و دقیق و مبتنی بر توانمندی ارتش و سپاه و بسیج دریا دل ماست.
دشمن فکر می کند با حتی..حتی تهدید هسته ای ما را چون ژاپن سال 1945 به زانو درآورد، اما زهی خیال باطل که ما بدتر ازآن را بر سرش در میاوریم.
ما شروع کننده هیچ جنگی نخواهیم بود، اما ویرانگر و پشیمانگر متجاوزان خواهیم بود.
دشمن اگر حماقت کند ولو با تهدید هسته ای ، آنوقت مزه و فهم "حمله در هر سطح آقا" را خواهد چشید و آنجاست که ایران عضو دائم شورای امنیت سازمان ملل خواهد شد با حق وتو.
" ما پیروزیم"
انصار المهدی(عج)
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها