کد خبر: ۴۸۵۰۶
زمان انتشار: ۲۱:۱۱     ۲۰ فروردين ۱۳۹۱
لنكراني:
سخنگوي جبهه پايداري گفت: جبهه پايداري يك جبهه گفتماني است و براي انتخابات رياست جمهوري هم نظرات و پيشنهاداتي دارد كه شرايط رئيس جمهور آينده را در بر مي گيرد.
پايگاه اطلاع رساني جبهه پايداري ،كامران باقري لنكراني، با بيان اينكه اميدواريم دور دوم انتخابات مجلس نهم پرشكوه و با حضور پرنشاط مردم برگزار شود،گفت: اميدواريم رقابتي اخلاق مدار و در چارچوب اصول و اخلاق را از طرف كانديداها شاهد باشيم.

وي در خصوص دور دوم انتخابات مجلس نهم گفت: با توجه به حضور 25 كانديدا از جبهه پايداري در بين 50 نفر راه يافته به دور دوم در شهر تهران، جبهه طبيعتا از كانديداهاي خود حمايت خواهد كرد.

باقري لنكراني با بيان اينكه از بين كانديداهاي جبهه متحد 22 كانديداي قطعي مشخص شده اند، افزود: تا تكميل ليست 25 نفره اين جبهه سه كرسي خالي وجود دارد كه دوستان به طور قطع براي اين سه كرسي فكري خواهند كرد.

سخنگوي جبهه پايداري انقلاب اسلامي در خصوص اقدامات ديگر اين جبهه گفت: جبهه پايداري يك جبهه گفتماني است و براي انتخابات رياست جمهوري هم نظرات و پيشنهاداتي دارد كه شرايط رئيس جمهور آينده را در بر مي گيرد.

وي با تاكيد بر اينكه پرهيز از عمل زدگي يكي از مهم ترين ويژگي هاي رياست جمهور آينده از سوي جبهه پايداري خواهد بود، گفت: اين عمل زدگي باعث مي شود كه برخي از اظهارات و موضع گيري هاي نادرستي را شاهد باشيم.

باقري لنكراني با اشاره به اظهارنظرهاي اخير مبني بر ارتباط با آمريكا از سوي يكي از مسئولان كشور خاطرنشان كرد: در ايام اخير شاهد هستيم كه برخي از چهره هايي كه در نظام داراي مسئوليتي هستند اظهارنظرهايي را در خصوص موضع مهمي از جمله رابطه با آمريكا كرده اند.

سخنگوي جبهه پايداري انقلاب اسلامي افزود: اين اظهارنظرها از چند منظر قابل بررسي است اما مهمترين انتقاد به آن اين است كه اينگونه موضع گيري ها به جاي اينكه بر پايه اصول و مباني و ارزش ها باشد بر پايه عمل زدگي است و اتفاقاً در تشخيص عمل زدگي نيز دچار اشتباه فاحش جدي است.

وي با بيان اينكه در شرايطي كه آمريكا در ضعيف ترين شرايط خود در منطقه قرار دارد اينگونه اظهارنظرها باعث احياء شدن ژست ابرقدرتي اين كشور مي شود، گفت: به طور قطع اين گونه موضع گيري ها رفتار عاقلانه اي نيست و باعث به خطر افتادن منافع ملي كشور و برخي منافع مسلمانان و به خصوص منافع بيداري اسلامي كه امروز در سراسر منطقه در حال وقوع است، مي گردد.

باقري لنكراني خاطرنشان كرد: حال آنكه اگر در موضع گيري هاي خود آرمان ها و اصول را مورد توجه قرار دهيم و گفتماني پيش رويم از اين قبيل اظهارنظرها پيش نخواهد آمد و با مواضع خود مستكبرين را تضعيف خواهيم كرد.

سخنگوي جبهه پايداري انقلاب اسلامي تاكيد كرد: اظهارنظرهاي اخير در خصوص رابطه با آمريكا، اين كشور را در ادامه رفتار ارعاب آميز خود جدي تر خواهد كرد.

وي با بيان اينكه از اين جنس عمل زدگي ها در جريان هاي سياسي و برخي از نحله هاي فكري و سياسي كشور وجود دارد، گفت: اين نوع عمل زدگي باعث مي شود اصول بيش از پيش زير سوال رود، همچنين اين دست تحليل هاي نادرست باعث اظهارنظرهاي نادرست و اشتباه فاحشي كه توسط برخي از چهره هاي قديمي كشور به وجود آمده، مي شود.

باقري لنكراني با اشاره به برگزاري جلسات متعدد جبهه پايداري با برخي از اعضاي جبهه متحد گفت: ما در بين دوستاني كه اعضاي جبهه متحد را تشكيل مي دهند از نظر فكري و سياسي شباهت هاي مختلفي را داريم و طبيعي است كه با يكديگر در خصوص مسائل مختلف به اظهار نظر بپردازيم.

سخنگوي جبهه پايداري با بيان اينكه يكي از اشتباهات موجود اين است كه همه چيز را صرفاً از نظر دسته بندي هاي سياسي مي بينيم، گفت: برخي از تشكل هاي گفتماني مانند جبهه پايداري، دسته بندي سياسي را فرع بر گفتمان خود مي دانند و گمان مي كنيم برخي از اعضاي جبهه متحد نيز اين گفتمان را پيگيري مي كنند.

وي بيان داشت: به همين دليل در دور اول انتخابات برخي از اعضاي جبهه متحد را در ليست خود قرار داديم و برخي از ليست هاي ما در شهرستان ها همپوشاني نزديكي با يكديگر داشت.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۶:۱۳ - ۲۱ فروردين ۱۳۹۱
۱
۱
یارور ور تو ده راه نمی دادند سراغ خونه ی کدخدا رو می گرفت !
جبهه تون ده درصد آرائ را در تهران اورده حالا بالا بالا می پرید.
پاسخ
شناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۲۰ - ۲۱ فروردين ۱۳۹۱
۰
۰
آقای ناشناس محترم علی الظاهر شما یا در جریان امور سیاسی کشور نیستیدیانمی خواهید باشید.از5نفری که در تهران واردمجلس شدندفقط4نفرازآنهاعضوجبهه پایداری بودند.حالا شما این ده درصد از کجا آوردید.
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها