کد خبر: ۴۸۱۸۱
زمان انتشار: ۱۱:۰۶     ۱۹ فروردين ۱۳۹۱
کارشناس قوانين فوتبال تاکيد کرد که باشگاه راه‌آهن در ماجراي عدم تکرار ديدار با مس سرچشمه نمي‌تواند به فيفا و کنفدراسيون فوتبال آسيا شکايت کند.
هوشنگ نصیر‌زاده درباره اظهار نظر علی دایی مبنی بر اینکه "اگر درباره تکرار دیدار راه‌‌آهن و مس‌سرچشمه در فدراسیون فوتبال به نتیجه نرسیم به فیفا و AFC شکایت می‌کنیم" گفت: داور این دیدار دچار اشتباه شد و بازیکنی که دو کارت زرد گرفت را اخراج نکرد. طبق قوانین این مسابقه می‌تواند تکرار شود اما تصمیم‌ گیرندگان شهامت این کار را نداشتند. با این حال باشگاه راه آهن نمی‌تواند به فیفا و کنفدراسیون آسیا شکایت کند.

نصیر‌زاده تاکید کرد: در صورتی می‌توان به این دو نهاد شکایت کرد که مسابقات زیر نظر آنها برگزار شود همانند لیگ قهرمانان آسیا که می‌توان به AFC شکایت کرد ولی این موضوع درباره لیگ برتر صدق نمی‌کند.

این کارشناس قوانین فوتبال خاطرنشان کرد: کنفدراسیون فوتبال آسیا و فیفا درباره اتفاقات رخ داده در لیگ ایران تصمیم گیرنده نیستند و به این موارد جواب نمی‌دهند. راه آهن پس از اینکه حکم را از کمیته انضباطی گرفت باید بلافاصله به کمیته استیناف ایران اعتراض می‌کرد و در صورتی که جواب نگیرد می‌تواند به دادگاه عالی ورزش شکایت کند.

وی گفت: باید دید که آیا مسئولان راه آهن در فرجه زمانی مقرر به کمیته استیناف شکایت کرده‌اند یا خیر. اگر این کار صورت گرفته باشد و استیناف نیز رای خود را صادر کنند و باشگاه راه آهن به آن اعتراض داشته باشد می‌تواند به دادگاه عالی ورزش شکایت کند.

نصیرزاده در پایان تاکید کرد که در این ماجرا حق را به باشگاه راه آهن می‌دهد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها