کد خبر: ۴۸۰۲۰
زمان انتشار: ۰۰:۰۱     ۱۸ فروردين ۱۳۹۱
اظهارات هاشمی رفسنجانی در خصوص رابطه با مذاکره با آمریکا مورد استقبال وسیع رسانه های ضد انقلاب و فتنه قرار گرفت.
محدوده، اظهارات هاشمی رفسنجانی در خصوص رابطه با مذاکره با آمریکا مورد استقبال وسیع رسانه های ضد انقلاب و فتنه قرار گرفت.

بنا بر این گزارش، این رسانه ها ضمن اشاره به اظهارات هاشمی رفسنجانی مبنی بر پیشنهادات وی به حضرت امام مبنی بر رابطه با مذاکره با آمریکا،این اظهارات را "آشکارشدن یک شکاف راهبردی" در ایران خواندند و خوشحالی خود را از آشکار کردن این شکاف!،توسط هاشمی رفسنجانی ابراز کردند.

این رسانه ها که تا همین چندی پیش بوضوح از بی اثر شدن فشارهای غرب و آمریکا به ایران در چارچوب تحریم و سایر مسائل سخن به میان می آوردند،اظهارات وی را علائمی دال بر نگرانی های ایران در زمینه اثر بخش بودن فشارها عنوان کرده اند.

گفتنی است این اظهارات از سوی هاشمی رفسنجانی و تکرار آن از سوی فتنه گران در حالی صورت می پذیرد که رهبر معظم انقلاب روزگذشته به صراحت تاکید کرده بودند که «کثرت تهدیدها نشان‌دهنده قدرت نظام اسلامی است».

در این خصوص باید گفت کارشناسان بر این باورند دلیل جریح شدن دشمنان علی رغم شکست های متعدد خود در برابر نظام جمهوری اسلامی کنش های برخی از سیاستمدارانی است که در زمان گذشته بوده و درکی واقعی از قدرت نظام و ملت ایران نداشته و آمریکا نیز همچون گذشته دلخوش به اظهاراتی بدون قدرتی اینچنینی است که همچون گذشته نتایج آن را خواهد دید.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۵۲ - ۱۸ فروردين ۱۳۹۱
۰
۰
خوبه یه منبعی هم ذکر می کردی تا ما هم سخنان این دشمنان رو بدون واسطه می خوندیم. کی می خوای یادبگیری؟
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها