کد خبر: ۴۷۷۷۰
زمان انتشار: ۱۱:۴۴     ۱۶ فروردين ۱۳۹۱
فردين معصومي ملي‌پوش 7 سال اخير كشتي آزاد ايران در سنگين وزن، پس از سال‌ها براي اولين بار به اردوي تيم ملي دعوت نشده است.
مشرق، کاپیتان تیم ملی کشتی آزاد ایران و دارنده‌ مدال‌هاي نقره و برنز جهان و همچنين چهار مدال طلاي آسيا، از سال 2005 همواره ملي‌پوش كشتي آزاد ايران در وزن 120 كيلوگرم بوده است. معصومي در جام تختي در همان دور اول مقابل حريف گرجستاني‌اش نتيجه را واگذار كرد كه البته اين باخت با مصدوميت معصومي در اواسط مسابقه، همراه بود. پس از آن بود كه كادر فني فردين را به اردوي اخير تيم ملي دعوت نكرد. اين در حالي است كه پرويز هادي و محمدرضا آذرشكيب، بايد همچنان به دنبال آخرين سهميه كشتي آزاد براي المپيك لندن باشند.

معصومي كه پس از جام تختي هيچ اظهار نظري نكرده بود و شائبه‌هايي در مورد ادامه حضور وي در كشتي به ذهن‌ها خطور مي‌كرد، سرانجام سكوتش را شكست.

وي در گفت‌وگو با ايسنا اظهار كرد: فعلا به درمان پاي مصدومم مي‌پردازم و بايد ببينيم كادر فني چه تصميمي مي‌گيرد.

معصومي در پاسخ به اين سوال كه آيا هنوز با وجود دعوت نشدن به تيم ملي به حضور در المپيك اميدوار هستي؟ گفت: هنوز نااميد نشده‌ام و به المپيك اميد دارم. البته قبل از هر چيزي بايد سهميه المپيك را بگيريم. اول بايد برادري‌مان را ثابت كنيم، بعد سر ارث و ميراث دعوا كنيم. دعا مي‌كنم هر كس كه به مسابقه‌هاي گزينشي چين مي‌رود موفق باشد و بتواند از آنجا سهميه بگيرد.

وي در پاسخ به اين سوال كه چرا به اردوي تيم ملي دعوت نشده‌اي گفت: اين نظر كادر فني بوده و مطيع تصميم‌هاي آن‌ها هستم. آن‌ها هر تصميمي بگيرند، برايم قابل احترام است. هنوز به المپيك اميدوارم و منتظرم كادر فني فرصتي دهد.

دارنده مدال‌هاي نقره و برنز جهان در پايان در پاسخ به اين سوال كه آيا در جام تختي مصدوم شدي يا قبل از آن هم مصدوميت داشتي، گفت: از قبل مصدوم بودم اما در حين كشتي در جام تختي، مصدوميتم بدتر شد. فعلا هم به درمان پاي مصدومم مي‌پردازم. هرچه قسمت باشد همان مي‌شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها