کد خبر: ۴۷۴۶۹
زمان انتشار: ۲۱:۰۵     ۱۴ فروردين ۱۳۹۱
مجموعه نقد و بررسی شرکت تامسون رویترز آسیا:
پس از توافق یک جانبه وزيران خارجه اتحاديه اروپا مبني بر تحريم واردات نفت ايران از اول ژوئيه و همچنین اقدامات پیش گیرانه جمهوری اسلامی ایران که به زعم تحلیل گران اقتصادی بازار انرژی ، منجر به بالا رفتن بهای سوخت در اکثر کشورهای اروپایی و آمریکا گردید، خبرگزاری رویترز اقدام به انتشار مجموعه نقد و بررسی در بحث انرژی با عنوان "حرکت بعدی آقای رئیس جمهور (ایران)؟ " نموده است . توجه ویژه این خبرگزاری بریتانیایی به تصمیمات رئیس جمهوری ایران خود نشان از تاثیر گذاری عمیق اقدامات ایران در معادلات جهانی و بخصوص در بحث انرژی را دارد.
سرویس بین الملل پایگاه 598 - پس از توافق یک جانبه وزيران خارجه اتحاديه اروپا مبني بر تحريم واردات نفت ايران از اول ژوئيه و همچنین اقدامات پیش گیرانه جمهوری اسلامی ایران که به زعم تحلیل گران اقتصادی بازار انرژی ، منجر به بالا رفتن بهای سوخت در اکثر کشورهای اروپایی و آمریکا گردید، خبرگزاری رویترز اقدام به انتشار مجموعه نقد و بررسی در بحث انرژی با عنوان "حرکت بعدی آقای رئیس جمهور (ایران)؟ " نموده است .

توجه ویژه این خبرگزاری بریتانیایی به تصمیمات رئیس جمهوری ایران خود نشان از تاثیر گذاری عمیق اقدامات ایران در معادلات جهانی و بخصوص در بحث انرژی را دارد.

این مجموعه توسط شرکت تامسون رویترز آسیا ( وابسته به خبرگزاری رویترز) جمع آوری گردیده است و قابل نمایش بر روی سیستم عامل مکینتاش می باشد.


در توضیحات این مجموعه آمده است :

این نقد و بررسی برای راهنمایی و کمک به تصمیم گیران تجاری و سرمایه گذارن در بحث انرژی می باشد و در چهار فصل به نوشته تحریر در آمده است.

1- دسترسی به کالا ها و خبرنامه های انرژی
2- تجزیه و تحلیل بازارهای منطقه ای
3- مصاحبه با مدیران ارشد تجاری
4 - نظرات تحلیلگران بازار انرژی

بخشی از تصاویر منتشر شده از این مجموعه نقد و بررسی






نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۴۰ - ۱۹ فروردين ۱۳۹۱
۰
۰
تمام حرکت های رئیس جمهور ما سنجیده است.زنده باد دکتر احمدی نژاد.
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها