کد خبر: ۴۷۴۴۰۲
زمان انتشار: ۱۲:۱۰     ۰۷ مرداد ۱۳۹۹
با اعلام فرانس پرس
دانشگاه جانز هاپکینز اعلام کرد ظرف ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۵۷ هزار مورد جدید ابتلا به «کووید-۱۹» و ۶۷۹ مورد جدید مرگ ناشی از این بیماری در آمریکا به ثبت رسیده است.
به گزارش سرویس بین‌الملل پایگاه 598، دانشگاه جانز هاپکینز بامداد سه شنبه اعلام کرد ظرف ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۵۷ هزار مورد جدید ابتلا به «کووید-۱۹» و ۶۷۹ مورد جدید مرگ ناشی از این بیماری در آمریکا به ثبت رسیده است.
این آمار روزانه موارد ابتلا و فوتی ناشی از کرونا نسبت به روز‌های اخیر اندکی پایین‌تر است، اما همچنان در سطحی نگران کننده قرار دارد.
طی ۱۲ روز پیاپی تا روز یکشنبه، موارد جدید ابتلا بالای ۶۰ هزار نفر بود (که در این مدت، موارد جدید ابتلا در سه روز بالای ۷۰ هزار نفر بود). اواخر هفته گذشته، موارد روزانه مرگ ناشی از کرونا طی چهار روز متوالی از سطح هزار نفر گذشت که این ارقام از اواخر ماه مه بی سابقه بود.
به گزارش خبرگزاری فرانسه. از آغاز شیوع ویروس کرونا در آمریکا، در مجموع موارد ابتلا به «کووید-۱۹» در این کشور از چهار میلیون و ۲۸۰ هزار نفر فراتر رفته است (که از این تعداد یک میلیون و ۳۲۰ هزار نفر بهبود یافته اند) و بیش از ۱۴۷ هزار و ۵۰۰ نفر نیز جان خود را از دست داده اند. آمریکا بیشترین موارد فوتی ناشی از این بیماری را در جهان به خود اختصاص داده است.
پس از بهبود شرایط کرونا در اواخر بهار، آمریکا از چند هفته پیش شاهد افزایش دوباره موارد ابتلا به ویژه در جنوب و غرب کشور شده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها