وی با بیان اینکه مقدمات ایجاد باشگاه مشتریان و کمپین های تبلیغاتی مرتبط اجرا شده است، اهداف اجرای پروژۀ هوش تجاری را کنترل هزینه ها، بهبود و حفظ کیفیت خدمات، تخصیص متناسب منابع انسانی به بخش های مختلف، افزایش درآمدزایی، مدیریت هزینه و تأثیرگذاری تبلیغات، جذب مشتری، وفادارسازی مشتریان جدید و افزایش آگاهی از برند ذکر کرد.
یوسفی افزود: هوش تجاری فرایندی مکانیزه برای تحلیل داده ها، ارائه اطلاعات کارآمد و تصمیم ساز برای سازمان هاست. در این راستا از هوش تجاری برای پیاده سازی و منسجم کردن سیستم اطلاعاتی و گزارش گیری در هتل های فرودگاهی استفاده شده است.
وی با تشریح دستاوردهای شرکت در سال ۹۸ اظهار کرد: پیاده سازی ۷۰ درصد پروژه هوش تجاری، کاهش هزینه آب و برق و گاز، انعقاد تفاهم نامه با معاونت زیر ساخت شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) با هدف تقلیل هزینه آب خاکستری، کاهش هزینه ها در بخش های مختلف و حذف قراردادهای دائمی پیمانکاری بخشی از دستاوردهاست.