کد خبر: ۴۶۸۵۸
زمان انتشار: ۱۸:۱۲     ۰۷ فروردين ۱۳۹۱
  اثر جدید ابوالقاسم طالبی درباره فتنه 88 و اتفاقات بعد از آن است که نشان میدهد که چطور دستگاه های جاسوسی غربی  برای براندازی در ایران تلاش میکنند.
 
به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»، همزمان با اکران "قلاده های طلا" و استقبال مردم از این فیلم بعضی از رسانه‌های داخلی همسو با جریان رسانه ای ضد انقلاب به عقده گشایی نسبت به این فیلم پرداختند.
 
سایت خبری، خبرآنلاین در خبری با عنوان "منتظر اخبار عجیب و غریب درباره «قلاده​های طلا» باشید"، فیلم «قلاده های طلا» را یک اثر موج سوارانه سیاسی دانست که صرفا با لابی گری کارگردانش توانسته است مردم را به سینماها بکشاند(!)
 
این سایت خبری در قسمتی از تحلیل خود نوشت "نباید ترفندهای رسانه ای درخصوص این فیلم را نادیده گرفت و صدالبته نقش ابولقاسم طالبی و لابی های گسترده اش با رسانه های مختلف."
 
 
 
خبرآنلاین درباره طالبی نوشته است: "او بارها و بارها حواشی حین تولید فیلمش را در بهترین وجه ممکن رسانه ای کرد و خودش هم لقب «سیاسی ترین» فیلم تاریخ سینما(!؟) را به این فیلم داد تا فارغ از هرگونه قضاوت رسانه ای و انتقادهای مطبوعاتی، بازار اکرانش را داغ کند."
 
نکته جالب این خبر در قسمتی از این یادداشت که پیش بینی میکند، که در چند روز آینده اخباری با این تیترها در رسانه ها منتشر می‌شود:
 
- دانشجویان دانشگاه های سراسر کشور در صف دعوت از کارگردان فیلم ماه هاست انتظار می کشند.
- فروش فیلم در تنها سینمای شهر(...) تا صبح ادامه داشت و صف های مردم جلوی سینما به صورت فشرده حاکی از علاقه شدید مردم به این فیلم گزارش شده.
 
این خبر که بیشتر به عقده گشایی شباهت دارد در حالی است که تا به امروز به نقل از وبلاگ دانشجویان حامی "قلاده های طلا " بیش از 34 دانشگاه کشور خواهان اکران این فیلم در دانشگاه های خودشان شده اند.
 
همچنین در خبری که جمعه شب با توجه به استقبال مردم ازاین فیلم در سینما آزادی منتشر شد، یک سانس ویژه در ساعت 1.30بامداد برای این فیلم در نظر گرفته شد.
 
گفتنی است از آغاز ساخت این فیلم رسانه های ضد انقلاب حملات تخریبی شدیدی را علیه "قلاده های طلا" به راه انداخته اند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها