کد خبر: ۴۶۴۳۶
زمان انتشار: ۲۱:۲۶     ۰۲ فروردين ۱۳۹۱
کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مهاجم ما 3 گل به الشباب زد، اما اگر بیشتر دقت می‌کرد، می‌توانست سوپر هت تریک کند.

علی کریمی پس از پیروزی ۶ بر یک پرسپولیس مقابل الشباب با تبریک عید نوروز به مردم اظهار داشت: قبل از هر چیز به مردم سال جدید را تبریک می‌گویم و امیدوارم امسال برای آنها سال خوب و پر از سلامتی و شادی باشد و خدا را شکر می‌کنم که امروز شرمنده مردم نشدیم. خیلی وقت بود که پرسپولیس پرگل نبرده بود و امیدواریم در بازی بعدی در لیگ قهرمانان امتیاز بگیریم و بتوانیم به عنوان تیم صدرنشین به مرحله بعد صعود کنیم.

وی در خصوص هت‌تریک ایمون زاید گفت: من به این بازیکن تبریک می‌گویم اگر دقت کرده بود می‌توانست امروز سوپر هت‌تریک کند او خوب موقعی گل زد و امیدوارم این روند گل‌زنی خود را تا پایان فصل ادامه دهد.

کریمی درباره اینکه پرسپولیس در لیگ برتر می‌تواند همین موفقیت‌ها را داشته باشد یا خیر، عنوان کرد: شرایط در لیگ برتر سخت است، فشار بازی‌ها سنگین است. امیدوار هستیم در لیگ برتر هم به نتایج دلخواه خود برسیم.

وی در خصوص هواداران حاضر در ورزشگاه آزادی گفت:‌ تمام هوادارانی که امروز به ورزشگاه آمده بودند زحمت کشیدند و خوشحالیم که امروز شاد ورزشگاه را ترک کردند ما امروز از موقعیت‌های خود خیلی خوب استفاده کردند.

وی در این خصوص که پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا انگیزه بیشتری دارد، گفت: این مسئله طبیعی است. ما در لیگ برتر هیچ شانسی برای قهرمانی نداریم و جام حذفی هم که تمام شده است و امیدارم که بتوانیم سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را کسب کنیم و از شرمندگی هواداران دربیاییم. البته جا دارد قهرمانی استقلال در جام حذفی به هواداران و بازیکنان این تیم تبریک بگویم و فکر می‌کنم که آنها جا دارند بیشتر از این هم نتیجه بگیرند.

کریمی در پاسخ به این سؤال که آیا به عیادت علی دایی رفته یا خیر، گفت: من وقت نکردم که به عیادت دایی بروم، درگیر اردو بودم. قصد داشتم که بعد از بازی امروز به ملاقاتش بروم که خدا را شکر شنیدم مرخص شده و در سال جدید برای او آرزوی موفقیت می‌کنم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها