کد خبر: ۴۶۴۲۷۴
زمان انتشار: ۰۸:۱۲     ۳۰ آبان ۱۳۹۸
بانکداری دیجیتال با بانکداری الکترونیک متفاوت است زیرا در بانکداری دیجیتال سرویس‌ها و خدمات شخصی‌سازی شده و متناسب با نیاز مشتری طراحی و در ارائه می‌شود در حالی که در بانکداری الکترونیک محصولی آماده به مشتری ارائه می‌شود
به گزارش پایگاه 598، فرهاد اینالویی، معاون فناوری اطلاعات بانک ایران زمین گفت:  بانکداری دیجیتال با بانکداری الکترونیک متفاوت است زیرا در بانکداری دیجیتال سرویس‌ها و خدمات شخصی‌سازی شده و متناسب با نیاز مشتری طراحی و در ارائه می‌شود در حالی که در بانکداری الکترونیک محصولی آماده به مشتری ارائه می‌شود

شعبه دیجیتال نیز گذاری از سیستم فعلی به سیستم آینده است. خدمات موجود وجود دارد اما کارمندی وجود ندارد. در این شعبات فقط خدمات بانکی ارائه نمی‌شود و مشتری می تواند خیل وسیعی از نیازهای خود را از قبیل بلیت سینما و... در این شعبات تامین کند و تاکنون بانک ایران زمین در این زمینه پیشقدم بوده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها