کد خبر: ۴۶۲۳۲
زمان انتشار: ۱۲:۱۷     ۲۸ اسفند ۱۳۹۰
«شاهرخ خان» بازیگر مسلمان سینمای هند قرارداد بازی در فیلم «چنای اکسپرس» را امضا کرد. این فیلم حال و هوایی اکشن و ماجراجویانه دارد.

فارس، پیش تولید این فیلم اکشن شروع شده و قرار است کلید فیلم‌برداری آن اواخر فصل بهار در شهر بمبئی زده شود.

«روهیت شتی» فیلم‌ساز جوان سینمای هند که تعدادی فیلم پرفروش در کارنامه هنری خود دارد، «چنای اکسپرس» را بر اساس فیلم‌نامه‌ای از خودش جلوی دوربین می‌برد.

این فیلمساز جوان می‌گوید همکاری جدید وی با شاهرخ‌خان یک فیلم کاملا سرگرم کننده است که از یک زاویه دید رومانتیک تعریف می‌شود.

خط اصلی قصه فیلم درباره مرد جوانی است که راهی یک سفر می‌شود. او از شهر بمبئی به سمت ایالت رامشوارم می‌رود.

آن چه در طول این سفر اتفاق می‌افتد، ماجراهای اصلی فیلم را رقم می‌زند و مرد جوان در پایان سفر، همان کسی نیست که در آغاز سفر بود.

«چنای اکسپرس» برای نمایش عمومی در تابستان سال 2013 آماده می‌شود و خود شاهرخ خان یکی از تهیه‌کنندگان ‌آن است.

«روهیت شتی» کارگردان فیلم پیش از این بیشتر با «آجی دیوگان» بازیگر اکشن کار سینمای هند همکاری کرده است. اما او می‌گوید حال و هوای قصه کار تازه‌اش ایجاب می‌کرد بازیگری مثل شاهرخ‌خان در نقش اصلی ظاهر شود.

شاهرخ‌خان هم اکنون مشغول بازی در فیلم بدون نام «یاش چوپرا» تهیه‌کننده و فیلم‌ساز کلاسیک سینمای هند است.

این فیلم بازگشت دوباره شاهرخ‌خان به ژانر رومانیتک و درام خانوادگی است و تا قبل از پایان سال جاری میلادی به روی پرده سینماها می‌رود.

شاهرخ‌خان در سال 2011 دو فیلم پرفروش «دان 2» و «را-وان» را روی پرده سینماهای هند داشت، که هر دو حال و هوایی اکشن داشتند.

نمایش عمومی دو فیلم از این بازیگر در یک سال،‌ باعث تعجب تحلیل‌گران سینمایی شد. شاهرخ‌خان از چند سال قبل اعلام کرده بود هر سال فقط یک فیلم سینمایی روانه پرده سینماهای هند خواهد کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها