کد خبر: ۴۶۲۳۱
زمان انتشار: ۱۲:۱۶     ۲۸ اسفند ۱۳۹۰
کتاب‌نامه «سوداگر عشق» به مناسبت اربعین سردار شهید «احمد سوداگر» و به همت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایثار و شهادت باشگاه خبری فارس «توانا»، به مناسبت اربعین سردار شهید «احمد سوداگر» رئیس پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس، کتاب‌نامه «سوداگر عشق» در 168 صفحه به همت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس منتشر شد.

در ابتدای این کتاب‌نامه، بخشی از خاطره حضور سردار شهید سوداگر در محضر امام خمینی(ره) آمده است و در ادامه متن فرمایش رهبر معظم انقلاب درباره عملیات «والفجر هشت»، توصیف سرلشکر فیروزآبادی و سردار غلامعلی رشید درباره سردار سوداگر روایت شده است.

این کتاب‌نامه در پلاک بخش با عناوین احمد در گذر ایام (مروری بر زند‌گینامه، خاطرات و مجاهدات سردار سوداگر)، پای صحبت‌های دلنشین یار (چند مصاحبه از سردار شهید سوداگکر در موضوعات مختلف)، از احمد به... (گفتارها و نوشتارهایی به قلم و بیان سردار شهید سوداگر)، دستاورد بی‌نظیر سوداگر بعد از جنگ (نگاهی به چرایی و چگونگی تشکیل پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس)، برای عرض تسلیت (پیام‌های تسلیت مقام‌های کشوری و لشکری و نهادهای مختلف در فراق سردار سوداگر)، در کلام یاران (گفته‌های همرزمان، مسئولان و یاران سردار شهید سوداگر درباره وی)، غزل‌نامه فراق و در قاب تصویر حاوی تصاویری از حضور سردار سوداگر در عرصه‌های مختلف منتشر شده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها