کد خبر: ۴۶۱۶۴
زمان انتشار: ۲۰:۰۸     ۲۷ اسفند ۱۳۹۰
سپاهان و تراکتورسازی تبریز با پیروزی در آخرین دیدار خود در سال 1390 جایگاه خود را در صدر جدول رده بندی تثبیت کردند تا سایه این دو تیم شهرستانی همچنان بالای سر قهرمان جام حذفی باقی بماند، پیروزی شاگردان زلاتکو و امیر قلعه نویی در این هفته بهترین عیدی برای فوتبالی‌های آذربایجان شرقی و اصفهان بود.

به گزارش رجانیوز، دومین روز هفته بیست و هشتم رقابت‌های لیگ برتر، عصر امروز با برگزاری چهار دیدار پیگیری شد که در پایان تیم‌های فوتبال سپاهان اصفهان، تراکتورسازی تبریز،نفت آبادان برابر رقبای خود صاحب پیروزی شدند و دیدار تیم‌های مس کرمان و فولاد خوزستان با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید.

در مهم‌ترین دیدار امروز تیم فوتبال سپاهان اصفهان با سه گل در خانه تیم فوتبال بحران زده راه آهن شهری ری را شکست داد تا با کسب سه امتیاز این بازی جایگاه خود در صدر جدول رده بندی را تثبیت کند تا همچنان شاگردان زلاتکو کرانچار به عنوان جدی‌ترین مدعی عنوان قهرمانی شناخته شوند.

در این بازی، سپاهان با وجود اخراج محسن بنگر توانست برتری خود را برابر راه آهن شهر ری حفظ کند تا بحران در تیم دایی اوج بگیرد.

شاگردان دایی برای جبران شکست در این دیدار، بارها روی دروازه تیم فوتبال سپاهان حمله بردند اما مدافعان تیم فوتبال سپاهان اصفهان در برابر حملات این تیم استقامت به خرج دادند تا با 55 امتیاز همچنان در صدر جدول باقی بمانند.

راه آهن با قبول نهمین شکست خود در فصل یازدهم، روی پله پانزدهم جدول رده بندی قرار دارد.

اما در کرج، تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در فضایی کاملا متفاوت در زمین پوشیده از برف ورزشگاه محل برگزاری بازی موفق شد تیم فوتبال سایپا کرج را با یک گل شکست دهد تا با امتیاز کامل این دیدار، بیرون از خانه تراکتورسازی همچنان روی پله دوم جدول رده بندی قرار گیرد.

شاگردان امیر قلعه نویی با وجود این که زمین محل برگزاری بازی به شدت لغزنده بود، به خوبی حملات تیم فوتبال میزبان را کنترل کردند تا محتبی تقوی نخستین شکست خود را برابر امیر قلعه نویی تجربه کند.

تراکتورسازی تبریز با کسب این پیروزی، جمع امتیازات خود را به عدد 52 رساند تا همچنان شانس قهرمانی در لیگ یازدهم را داشته باشد اما اگر استقلالی‌ها در بازی خود برابر ذوب آهن به پیروزی دست یابند، جایگاه تراکتورسازی به خطر خواهد افتاد.

در آبادان، تیم فوتبال صنعت نفت در خانه، تیم بحران زده مس سرچشمه را با دو گل شکست داد تا این تیم قعر جدولی یک گام دیگر به سقوط به لیگ دسته اول نزدیک شود.

شاگردان کاستا پرتغالی با غلبه بر تیم قعرجدولی مس سرچشمه هفدهمین شکست این تیم را رقم زدند تا یکی از دو نماینده کویر در لیگ برتر سایه سقوط را جدی تر از هر زمانی بالای سر خود احساس کند.

دیگر نماینده فوتبال کرمان در لیگ برتر هم امروز ناکام بود، شاگردان ابراهیم قاسمپور در خانه به مصاف تیم فوتبال فولاد خوزستان رفتند که در پایان، این دیدار با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید تا مس کرمان در خانه مقابل شاگردان جلالی متوقف شود.

دو دیدار دیگر نیز قرار بود امروز برگزار شود که به دلیل شرایط جوی ناپایدار، این دو بازی به تعویق افتاد تا دیدار حساس داماش گیلان و ملوان بندرانزلی و بازی شهرداری تبریز و صبای قم به زمانی دیگر موکول شود.

سایر دیدارهای هفته بیست و هشتم رقابت‌های لیگ برتر، روز پنجم و دهم فروردین ماه برگزار خواهد شد.

تیم فوتبال استقلال تهران روز پنج فروردین ماه در خانه به مصاف تیم فوتبال ذوب آهن خواهد رفت، آخرین دیدار این هفته نیز روز دهم فروردین ماه برگزار خواهد شد که شاهین بوشهر در شیراز به مصاف فجر شهید سپاسی خواهد رفت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها