کد خبر: ۴۶۱۶۳
زمان انتشار: ۲۰:۰۸     ۲۷ اسفند ۱۳۹۰
از جشن قهرمانی استقلال تا تبانی در فوتسال/
نمایش گفت و گوی پنهانی معاون وزیر ورزش و جوانان با مهدی تاج و عزیزالله محمدی در جریان انتخابات فدراسیون فوتبال و لب خوانی آنها از سوی کارشناسان کم شنوا در برنامه نود، جنجال بزرگی در رسانه‌های خبری به راه انداخت به همین دلیل سید احمد رسولی نژاد در حاشیه مراسم قهرمانی جام حذفی از مسوولین شبکه سوم سیما و عادل فردوسی‌پور به شدت انتقاد کرد و برای دومین باز ظرف سه هفته اخیر تهیه کننده برنامه نود را تهدید به شکایت قضایی کرد تا شاید تبعات اقدام عادل فردوسی‌پور درباره تلاش وزارت ورزش برای تاثیر در نتیحه انتخابات نزد افکارعمومی کاهش یابد.

به گزارش رجانیوز، با وجود تهدید صریح معاون حقوقی و پارلمانی وزارت ورزش و جوانان، گفته می‌شود عادل فردوسی‌پور فصد دارد در برنامه فردا شب خود که آخرین برنامه نود در سال 1390 است، بار دیگر موضوع انتخابات فوتبال ایران را به صورت دقیق و مفصل پیگیری کنند تا مشخص شود سرنوشت فوتبال ایران به چه شکلی خواهد بود.

فردوسی‌پور در کنداکتور برنامه نود اظهارنظر مربیان، کارشناسان و اهالی رسانه درباره مشکل به وجود آمده را جای داده و تصمیم دارد در خلال برنامه در صورت امکان با علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال مصاحبه کند، تا آخرین وضعیت فوتبال ایران را از زبان وی جویا شود،بررسی اظهارنظر رئیس سازمان بازرسی کل کشور و مصاحبه وزیر ورزش و جوانان درباره احتمال برگزاری مجدد انتخابات فدراسیون فوتبال از دیگر بخش‌های برنامه خبرساز فردوسی‌پور در آخرین برنامه نود خواهد بود.

عوامل برنامه نود در تلاشند در کنار ارتباط تلفنی با علی کفاشیان که هفته گذشته حاضر به حضور در این برنامه نشد، با مسوولان سازمان بازرسی کل کشور و مسوولان وزارت ورزش و جوانان ارتباط برقرار کند اما به احتمال فراوان هیچ یک از مسوولان وزارت ورزش و جوانان با عادل فردوسی‌پور همکلام نخواهند چون وزیر ورزش و جوانان در آستانه پخش اخرین برنامه نود در سال جاری تصمیم گرفت به گفت و گوی ویژه خبری شبکه دوم سیما برود تا مسوولان وزارت ورزش مجبور نشوند روی خط ارتباطی برنامه نود بیایند و با عادل فردوسی پور هم‌کلام شوند.

اما عادل فردوسی‌پور در برنامه فردا شب نود قصد دارد پرونده تبانی در فوتسال کشور را نیز به صورت ویژه بررسی کند. گفته می‌شود وی در این آیتم بنا دارد محمد رویانیان را روی خط ارتباطی برنامه بیاورد تا در خصوص این مساله با وی گفت و گو کند. یکی دیگر از آیتم‌های برنامه فرداشب نود به موضوع اعتراض داوران لیگ برتر اخصاص دارد، اتفاقی که منجر به قهر سعید مظفری زاده و محسن ترکی شد و آنها حاضر نشدند در لیگ برتر و جام حذفی قضاوت کنند.

اما شاید یکی از مهیج ترین بخش‌های آخرین برنامه نود در سال 1390 سوژه حشن قهرمانی استقلال در شیراز باشد، عادل فردوسی‌پورکه تیم خبری خود را به شیراز فرستاده بود گزارش حاشیه‌ای پر حرف و حدیثی را برای پخش آماده کرده است که بیشترین بخش این گزارش به نوع برگزاری جشن قهرمانی استقلالی‌هاست. حضور افراد بیگانه، اعضای هیات مدیره و هنرپیشه‌های برنامه های طنز تلویزیون روی سکوی قهرمانی از سوژه‌های جنجالی فردوسی پور در این آیتم است.

یکی دیگر از بخش‌هایی که قرار است در این برنامه روی آنتن برود، گاف‌های برنامه نود در سال جاری است که این بخش بیشتر به گاف‌های عوامل اجرایی نود ارتباط دارد.

گفته می‌شود تهیه کننده برنامه نود به دنبال این است که آخرین سوال نظرسنجی برنامه را به تاثیرگذاری برنامه نود اختصاص دهد تا با این حرکت منتقدان برنامه تلویزیونی نود را وادار به عقب نشینی کند اما هنوز مجوز این کار صادر نشده است از این رو ممکن است سوال برنامه در صورت مخالفت مدیران شبکه سوم سیما تغییر پیدا کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها