کد خبر: ۴۵۸۹۶
زمان انتشار: ۱۱:۲۰     ۲۵ اسفند ۱۳۹۰
اعضاي تيم استقلال براي حضور در شهر شيراز و بازي با شاهين بوشهر در فينال مسابقات حذفي آماده شدند و اين در حالي است كه فهرست 18 نفره آبي ها با كلي مشكل توسط مربيان تيم تهيه و اعلام شد.
باشگاه خبرنگاران ، اعضاي كادر فني تيم استقلال با مشكل كمبود بازيكن روبرو هستند و اين مسئله اعضاي روي نيمكت را با مشكلات فراوان روبرو كرده است زيرا براي حضور در فينال مسابقات حذفي تمامي داشته هاي خود را در اختيار ندارند .

از طرفي كيانوش رحمتي پس از تلاش پزشكان با تشخيص اعضاء پزشكي تيم نتوانست آبي ها را همراهي كند از طرفي اين بازيكن در سفر به شيراز نيز آبي ها را همراهي نمي كند اما نگراني اصلي پرويز مظلومي براي ساموئل مدافع خارجي اين تيم است زيرا قرار بود در غياب تيموريان و رحمتي ساموئل در پست هافبك دفاعي به ميدان برود اما اين بازيكن با مصدوميت روبرو شده است و شرايط همراهي تيم را از ابتداي بازي بدست نياورده است .

البته اين بازيكن با تيم راهي شيراز شد اما از شرايط مناسبي برخوردار نيست و اعلام كرده است در صورتي كه آماده نباشد و مشكل مصدوميتش جدي باشد حاضر نيست در تركيب تيم به ميدان برود زيرا در اين صورت وي بازي ها ي بعدي تيم استقلال را از دست مي دهد و اين مسئله براي وي مشكل ساز مي شود.

شايان ذكر است، در ليست 18 نفره تيم استقلال نام زرين ساعد به عنوان دروازه بان ذخيره و 1 بازيكن اميد نيز به چشم مي خورد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها