کد خبر: ۴۵۸۰۹
زمان انتشار: ۱۸:۴۳     ۲۴ اسفند ۱۳۹۰
روز شنبه جلسه ویژه‌ای با حضور حسین عسگری و رئیس فدراسیون فوتبال در مورد کمیته انضباطی برگزار می‌شود.

فارس، محسن ترکی، سعید مظفری‌زاده، محمود رفیعی و چند داور دیگر در نامه‌ای به کمیته داوران عنوان کردند در صورتی که با توهین کنندگان به داوری مماشات شود و کمیته انضباطی طبق روال چند وقت اخیر افراد توهین کننده را مورد عفو قرار دهد، دیگر در فوتبال ایران قضاوت نخواهند کرد.

این در حالی است که از مظفری‌زاده به عنوان داور فینال جام حذفی نام برده می‌شد اما یکی از اعضای کمیته داوران اعلام کرد او گزینه داوری این بازی نبوده است.

ناراحتی این داوران از این است که گزارش‌های آنها در مورد فحاشی بازیکن به داور و سایر مسائل از سوی کمیته انضباطی نادیده گرفته می‌شود و کمیته انضباطی این متخلفان را مورد بخشش قرار می‌دهند. در حالی که طبق قوانین بین‌المللی فوتبال اصل بر صحت گزارش داور است ولی کمیته انضباطی به بازیکنی که به داور فحاشی کرده را بدون توجه به گزارش داور می‌بخشد.

آنها معتقدند داوران ایرانی در مسابقات مورد تائید AFC و فیفا سوت می‌زنند و این نهادهای بین‌المللی گزارش‌های آنها را تائید می‌کنند اما در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال چنین اتفاقی رخ نمی‌دهد.

به همین دلیل قرار است روز شنبه آینده جلسه ویژه‌ای بین حسین عسگری با مهدی محمد نبی دبیر و علی کفاشیان رئیس فدراسیون و با حضور حسن‌زاده رئیس کمیته انضباطی برگزار شود.

این جلسه با درخواست کمیته داوران و به خاطر نامه چند داور بین‌المللی برگزار می‌شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها