کد خبر: ۴۵۵۲۳
زمان انتشار: ۱۴:۲۱     ۲۳ اسفند ۱۳۹۰
آنگاه که سردبیر الف فهمید که سهام عدالت دروغ است:
روز گذشته سید امیر سیاح، سردبیر سایت الف وابسته به احمد توکلی در یادداشتی دراماتیک تمام تلاش خود را برای تخریب و توهین به گفتمان اصولگرایی و جبهه پایداری انقلاب اسلامی به کار گرفت. فقط کافی است یک بار متن نوشته شده توسط سردبیر سایت آقای توکلی را بخوانید و مشاهده کنید که ایشان چگونه آسمان و ریسمان را به هم می دوزند تا که بتوانند وجه ی گفتمان جبهه پایداری انقلاب اسلامی را تخریب نمایند.
به گزارش پایگاه 598 روز گذشته سید امیر سیاح، سردبیر سایت الف وابسته به احمد توکلی در یادداشتی دراماتیک تمام تلاش خود را برای تخریب و توهین به گفتمان اصولگرایی و جبهه پایداری انقلاب اسلامی به کار گرفت.

داستان این یادداشت! از این قرار است: " امیر سیاح که 77 هزار تومان بن داشت برای خرید کالا به یک فروشگاه  مراجعه کرد و در هین خرید متوجه یک پیرمرد شد که بسیار فقیر بود همان طور که امیر سیاح در حال جمع کردن اقلام خوراکی مورد نیازش بود مشاهده کرد که آن پیر مرد فقط یک قوطی پورد و یک بسته قند خریده است و امیرسیاح که انسان نیکوکاری بود جلو رفت و یک قوطی رب به این پیر مرد هدیه داد. امیر سیاح از پیر مرد می پرسد که چرا پول نداری و پیرمرد پاسخ می دهد شش ماه است حقوق نگرفته ام و امیر سیاح متوجه می شود که سهام عدالت دروغ است و تمام تلاش های دولت نهم و دهم برای رفع تبعیض، کلاً دروغ است و ناگهان متوجه می شود که گفتمان جبهه پایداری انقلاب اسلامی هم دروغ است و .... "

حال فارغ از مشکلات موجود در جامعه و وجود اقشار ضعیف و کم درآمد، فقط کافی است یک بار متن نوشته شده توسط سردبیر سایت آقای توکلی را بخوانید و مشاهده کنید که ایشان چگونه آسمان و ریسمان را به هم می دوزند تا که بتوانند وجه ی گفتمان جبهه پایداری انقلاب اسلامی را تخریب نمایند.

سردبیر سایت الف در این یادداشت این گونه بیان می دارد که: "اين ماجرا يك قصه نبود... دروغ نبود. عينا در ظهر روز يكشنبه21 اسفند در فروشگاه تعاوني مصرف كاركنان صداسيما در تقاطع خيابانهاي مطهري و مفتح اتفاق افتاد.

دروغ، «سهام عدالت» است كه نه سهام است و نه عدالت.

دروغ، وعده هاي پوچي است كه 6سال است  مدعيان  براي رفع تبعيض و بي عدالتي سر داده و نتيجه ندانم كاريهاي اقتصادي شان، تورم سركش و فشار بي سابقه موجود بر واحدهاي توليدي است.

دروغ، وكيل الدوله هايي هستند كه چشم بسته به لوايح تورم زاي بودجه راي داده اند و حالا با پررويي جشن «پيروزي گفتماني» گرفته اند و درميان هلهله پيروزي شان، صداي خردشدن استخوان اقشار ضعيف زير بار تورم را نمي شنوند. گفتماني كه از درونش اختلاس 3هزار ميلياردي در بيايد و مانع استيضاح مسئول اختلاس شود، چه جاي جشن و پيروزي دارد؟"

گویی خود مسئولان سایت الف هم فهمیده اند که این نوشتار مملو از توهین و تخریب علیه گفتمانی است که بزرگان و علمای وارسته انقلاب اسلامی آن را تایید کرده اند که حتی جرأت درج کامل یادداشت امیر سیاح را در الف ننموده اند و می توان متن کامل را در یکی دیگر از سایت های تخریب کننده گفتمان جبهه پایداری انقلاب اسلامی مشاهده نمود.

البته قلم به دست شدن این گونه افراد و نوشتن چنین جملاتی پس از رقابت دیدنی جبهه پایداری انقلاب اسلامی با سایر لیست ها در تهران و سراسر کشور کاملاً طبیعی می باشد اما هیچ یک از بزرگان و علمای عزیز ما بیان چنین جملاتی را در تخریب گفتمان انقلاب اسلامی که بارهای بار مقام معظم رهبری برآن تاکید داشته اند را بر نمی تابد.

لازم به ذکر است که این اولین بار نیست که امیر سیاح اقدام به نوشتن این گونه مطالب می نماید و چندی پیش نیز این فرد در رنج نامه ای که در الف درج گردید موجبات خوشحالی و سوت وکف بالاترین و دنباله را فراهم نمود.

حال آقای سیاح و همسنگری هایشان که ادعای نبود عدالت در شش سال اخیر را سر می دهند را ارجاع می دهیم به سخنان امام خامنه ای در طول مدت فعالیت دولت نهم و دهم.

رهبر معظم انقلاب (84/6/8)

"يكى از شعارهاى اين دولت، عدالت است. عدالت يقيناً محور انقلاب بود؛ در اين شكى نيست. هيچ دولتى هم از اول نيامده صريحاً بگويد من نمى‏خواهم طبق عدالت رفتار كنم؛ ليكن من بايد از آقاى احمدى‏نژاد تشكر كنم كه ايشان كار جديدى كردند؛ عدالت محورى را به عنوان يك شعار گذاشتند وسط؛ اين كار خيلى بزرگى بود. وقتى‏كه ايشان تبليغات انتخاباتى مى‏كردند، به افراد خانواده‏ى خودم مى‏گفتم اگر آقاى احمدى‏نژاد رأى هم نياورد، اين خدمت بزرگ را به انقلاب كرد كه شعار عدالت محورى را مطرح كرد؛ نگذاشت به فراموشى سپردنِ اين شعار بشود يك سنت. "

رهبر معظم انقلاب(86/4/9)

"امروز به همت ملت ايران، با انتخاب ملت ايران، دولتى سر كار آمده است كه شعارهاى اصلى انقلاب، شعارهاى اساسى و اصولىِ اوست. گفتمان مفاهيم انقلاب اسلامى، امروز گفتمان رائج و غالب است؛ اين خيلى اهميت دارد. من البته اين را پيش‏بينى مى‏كردم. من شايد حدود هفت سال، هشت سال قبل از اين، در جلسه‏ى كارگزاران نظام اسلامى كه در همين حسينيه تشكيل شد، دلائلى آوردم بر اينكه دشمنان انقلاب كه خيال مى‏كنند مى‏توانند انقلاب را به فراموشى بسپرند و قربانى كنند و از رويش عبور كنند، اشتباه مى‏كنند؛ گفتم نمى‏توانيد؛ مى‏دانستيم اشتباه مى‏كنند. بحمد اللَّه ملت ايران همت كردند و آنچه كه مى‏خواستيم، شد. اين هم يك فرصت است. "

رهبر معظم انقلاب (90/2/27)

"در انقلاب اسلامى ما - كه يك حركت دينى بود - به طور طبيعى عدالت جايگاه ممتازى داشت و دارد. در شعارهاى مردمى، در قانون اساسى، در بيانات امام راحل (رضوان اللَّه عليه)، در گفتمانهاى موضعى و در زمانهاى مختلف و به مناسبتهاى مختلف كه جمهورى اسلامى مطرح كرده، اين جايگاهِ ممتاز ديده ميشود. فرض كنيد در دوران دفاع مقدس كه هى مى‌آمدند فشار مى‌آوردند و شعار صلح را مطرح ميكردند براى اينكه جمهورى اسلامى را از ميدان خارج كنند، آنجا جمهورى اسلامى شعار «صلح عادلانه» را مطرح كرد. خب، صلح يك ارزش مطلق نيست، يك ارزش نسبى است؛ يك جائى صلح خوب است، يك جائى صلح بد است، جنگ خوب است. اما عدالت اينجور نيست؛ عدالت يك ارزش مطلق است؛ يعنى هيچ جا نداريم كه عدالت بد باشد. خب، در جمهورى اسلامى اين وضعيت وجود داشته، سرلوحه‌ى دغدغه‌هاى نظام از اول انقلاب بوده؛ در بخش اجراى عدالت، انصافاً كارهاى زيادى هم انجام گرفته؛ ليكن راضى كننده نيست. بعضى از دوستان در توصيف آنچه كه انجام گرفته، اطلاعات و آمارهاى خوبى دادند؛ در زمينه‌ى كارهائى كه انجام گرفته، شايد اطلاعات من بيشتر باشد؛ ميدانم كارهاى وسيعى از اول انقلاب انجام گرفته؛ ليكن مطلقاً راضى كننده نيست."
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۴۹ - ۲۳ اسفند ۱۳۹۰
۷
۲
واقعاً به آقای توکلی و امیر سیاح تبریک عرض می کنم
پاسخ
اسفندیار رفیعی کشتلی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۳۷ - ۲۳ اسفند ۱۳۹۰
۲
۲
فلم بمزدان سخن به روزی پول میگیرند حرف میزنند وزیاد مهم نیست مهم آقای توکلی است که حیثیت اصولگرایی اولیه خود را قربانی شکستهای پی در پی از ملت در طی چند دوره و از جمله در دوره اخیر از حزب پایداری میکند
پاسخ
ali
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۴۱ - ۲۳ اسفند ۱۳۹۰
۰
۲
آقای سیاح کارمند شبکه 3 سیما است و همزمان در مرکز پژو0هش های مجلس با حقوق ماهانه ... تومان ( البته به جای کار در مرکز پژوهش ها در سایت الف کار میکند.)
پاسخ
ali
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۴۸ - ۲۳ اسفند ۱۳۹۰
۲
۱
آقای سیاح !
شما که اینقدر عدالت خواه هستی! چزا از مرکز پژوهش مجلس حقوق میگیری و در سایت شخصی آقای توکلی کار میکنی؟
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۳۷ - ۲۴ اسفند ۱۳۹۰
۳
۱
آقای سیاح !
شما که اینقدر عدالت خواه هستی! چزا از مرکز پژوهش مجلس حقوق میگیری و در سایت شخصی آقای توکلی کار میکنی؟
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۱۷ - ۲۴ اسفند ۱۳۹۰
۳
۲
تشكر از سايت شما
فيلترينگ شما نشان داد كه در مسير حقيقت گام بر مي داريد. دكتر احمدي نژاد بساط قبيله گرايان را جمع كرده. حالا هم مجبورند به امثال دكتر كوچك زاده و آقاتهراني توهين كنند و تخريب شخصيت كنند چون راه درست را مي روند
پاسخ
amiri
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۱۸ - ۲۴ اسفند ۱۳۹۰
۳
۱
احمد توکلی بدلیل مشکل مدرک تحصیلی اش مجبور شد امروز سکوت کند
پاسخ
سيدامير سياح
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۰۸ - ۲۴ اسفند ۱۳۹۰
۴
۴
سلام
اين مطلب كه سهام عدالت نه سهام است و نه عدالت، در سايت الف منتشر نشد و آقاي توكلي با اين قسمت نوشته مخالف بودند. پس حمله شما بايد خطاب به من باشد نه توكلي.
گفتم شايد عبور از پل صراط برايتان مهم باشدو
سيدامير سياح، سردبير سايت الف
پاسخ
خواننده سایت 598
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۳۰ - ۲۶ اسفند ۱۳۹۰
با یک عنوان دیگه نصفه چاپ شد نصف دیگش هم توی یه سایت دیگه چاپ شد لابد ماهام گوشامون درازه نمیتونیم این دوتا رو به هم بچسبونیم! اکثر مردم جزو طبقه متوسط هستند که حتی اون بن تو رو هم ندارن خود من یه پژوهشگرجوونمم در یکی از بهترین مراکز تحقیقاتی تهران که مدیر پروژم عیدیمو بالا کشید دلم برای اون پیرمرد هم خیلی سوخت اما اونقدر از پل صراط می ترسم که نمی تونم اول بیام یه ماجرا رو تعریف کنم اشک مردمو در بیارم بعد اینو ربطش بدم به یه مکتب و گفتمان فکری ! به این می گن سرقت احساسات ! ما مردم می دونیم مشکلات زیاده نمی گیمم مسئولا تقصیر ندارن اما اصل نظامو نمی کوبیم به اشخاصی بزر گواری همچون آیت الله مصباح هم اجازه جسارت نمی دیم.
یوسف
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۲۲ - ۲۸ اسفند ۱۳۹۰
نکته جالبش اینجاست که باز هم از رو نرفته ای و از پل صراط و این چیزا دم میزنی.
ahmad
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۰۰ - ۲۷ اسفند ۱۳۹۰
۰
۰
آقای توکلی که با پول مفت و چاپخانه مفت! ( به قول سعید حجاریان) نتوانست یک روزنامه را اداره کند .. در زمینه اقتصادی چه حرفی برای زدن دارد ؟؟؟
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها