کد خبر: ۴۵۳۷۳
زمان انتشار: ۱۰:۳۷     ۲۳ اسفند ۱۳۹۰

نمایندگان مجلس سازوکار جدید استخدام و پرداخت و حقوق و مزایای کارکنان شرکت‌های تابعه وزارت نفت که در واحدهای عملیاتی و تخصصی مشغول هستند را تصویب کردند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در ادامه بررسی طرح قانونی وظایف و اختیارات وزارت نفت، ماده 10 این طرح را بعد از طرح و بررسی فراوان، تصویب کردند.

نمایندگان مجلس در این ماده مصوب کردند که نظام‌های اداری واستخدامی و پرداخت حقوق و مزایای آن دسته از کارکنان شرکت‌های تابعه وزارت نفت که در واحدهای عملیاتی و تخصصی شاغل هستند، با رویکرد تقویت رقابت‌پذیری جهت ارتقای جایگاه صنعت نفت کشور و سرعت بخشیدن به بهره‌برداری از میادین و حفظ نیروی انسانی متعهد و متخصص تابع آئین‌نامه خاص است که بدون الزام به رعایت قانون مدیریت خدمات کشوری و با پیشنهاد وزارت نفت و تائید معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور حداکثر ظرف 6 ماه پس از لازم‌الاجرا شدن این قانون، به تصویب هیئت وزیران می‌رسد.

وکلای ملت این ماده مهم را که در واقع سازوکار جدید نظام‌های اداری، استخدامی و پرداخت حقوق و مزایای کارکنان شرکت‌های تابعه وزارت نفت شاغل در واحدهای عملیاتی و تخصصی است را با 115 رای موافق، 52 رای مخالف و 14 رای ممتنع به تصویب رساندند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها