کد خبر: ۴۵۱۷۰
زمان انتشار: ۱۳:۲۵     ۲۲ اسفند ۱۳۹۰
سپهر حیدری در خصوص شرایط بازی مس و پرسپولیس اظهار داشت: بازی حساسی برای ما و پرسپولیس است. ما هیچ وقت حریف دست و پا بسته ای برای پرسپولیس نیستیم و نشان خواهیم داد در رویارویی با تیم های بزرگ، خوب نتیجه می گیریم.

وی افزود: پرسپولیس طرفداران و بازیکنان بزرگی دارد. هم ما دنبال 3 امتیاز هستیم و هم آنها. اگر ما بتوانیم این بازی بزرگ را ببریم، خیال ما کمی از ته جدول راحت تر می شود. جلوی تماشاگران پرسپولیس گرفتن 3 امتیاز سخت است ولی تیم ما مقابل تیم های بزرگ، بزرگ بازی می کند.
مدافع مس کرمان تصریح کرد: شرایط تیم ما خوب است. اردوی ترکیه بسیار برای تیم ما موثر بود هرچند چند تن از بازیکنان ما به خاطر مشکل پاسپورت نتوانستند به ترکیه بیایند. پرسپولیس در هر شرایطی تیم بزرگی است. ما فقط 3 امتیاز را می خواهیم و فکر می کنم با دست پر تهران را ترک کنیم.

حیدری گفت: قاسمپور مربی بزرگی است و چه در ایران و چه در خارج نشان داده که از لحاظ فنی در تیم ها اثر گذار است. این مربی از وقتی آمده، اثرات مثبتش در تیم نمایان شده و انشالله این تاثیرات را در بازی مقابل پرسپولیس احساس می کنید.
 وی در خصوص رویارویی خود با هواداران پرسپولیس در آزادی تاکید کرد: این دیدار برای من و خلیلی خیلی سخت است چون رابطه خوبی با هواداران داریم. در هر فرودگاهی این هواداران به استقبال ما می آیند و واقعا خجالتمان می دهند. آنها جایگاه ویژه ای در قلب ما دارند و در واقع جای آنها VIP قلب ماست. مطمئن باشید با گل به سمتشان می رویم چون خیلی به آنها مدیون هستیم. اگر هم گل بزنم به هیچ وجه به احترام هواداران پرسپولیس خوشحالی نمی کنم و می ایستم.
 
حیدری گفت: نتیجه قابل پیش بینی نیست. ما پرسپولیس را دور رفت بردیم. استقلال را در آزادی شکست دادیم و تراکتور و سپاهان را هم شکست دادیم. به نظرم تیم ما در بازی های بزرگ خیلی خوب بازی می کند. امیدوارم نتیجه طوری رقم بخورد که هم هواداران مس و هم پرسپولیس خوشحال باشند. البته مساوی به درد هیچ کدام از تیم ها نمی خورد و دردی دوا نمی کند ولی دوست ندارم ناراحتی هواداران پرسپولیس را ببینم. هرتیمی حقش بود، امیدوارم برنده شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها