کد خبر: ۴۵۰۱۴
زمان انتشار: ۲۰:۳۷     ۲۱ اسفند ۱۳۹۰

علی فتح‌الله زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، به تشریح آخرین وضعیت تیم استقلال قبل از دیدار با راه‌آهن پرداخت.

متن گفت‌وگوی مدیرعامل باشگاه استقلال با خبرگزاری فارس را در زیر می‌خوانید:

فارس: پیروزی شیرینی در قطر به دست آوردید...

انصافاً بازیکنان تیم استقلال خیلی خوب کار کردند و مقابل آن تیم مطرح قطر که بازیکنان خارجی زیادی را در ترکیب خود داشت عملکرد قابل قبولی به جا گذاشتند. ما کار بزرگی انجام دادیم و دو پلی‌آف را پشت سر گذاشتیم و در اولین بازی نیز عملکرد خوبی داشتیم.

فارس: یرکوویچ هم یک گل سه امتیازی دیگر زد...

این بازیکن تا به حال 9 امتیاز برای ما کسب کرده و عملکرد خوبی داشته است، البته فردا باید به مصاف راه‌آهن برویم و دوباره بازی‌های ما فشرده می‌شود و بازیکنان را فرسوده می‌کند. باور کنید بدن بازیکنان استقلال خالی کرده است و اگر بخواهیم منصفانه قضاوت کنیم تیم ما در هفته‌های اخیر خوب کار کرده و عملکرد بازیکنی مثل یرکوویچ کم‌نظیر بوده است.

فارس: این استقلال می‌تواند قهرمان آسیا شود؟

هدف ما همین است، تمام تلاش بازیکنان این است که به این مهم دست پیدا کنند و در این بین اطرافیان ما بسیار خوب کار کرده‌اند و اتحاد خوبی در باشگاه حکمفرما شده است.

امسال هدف ما قهرمانی آسیا است و باید به این مهم دست پیدا کنیم.

فارس: این روزها بحث ورود سازمان بازرسی به انتخابات فدراسیون فوتبال سروصدای زیادی به پا کرده، آیا این موضوع به نفع فوتبال ما است؟

ما نباید مسئله را به اینجا بکشانیم و در مجموع این مسئله به نفع فوتبال ما نیست. اگر سازمان بازرسی می‌دانست که کفاشیان نباید در انتخابات شرکت کند از ابتدای کاندیداتوری باید این مسئله را اعلام می‌کرد و بالعکس اگر یک کاندیدا می‌دانست که حق شرکت ندارد نباید شرکت می‌کرد. حرف من کلی است و حالا باید طوری مدیریت کنیم که به فوتبالمان ضربه نخورد، چون خوبیت ندارد.

من اینگونه مسائل را برای فوتبال مناسب نمی‌بینم چون ما یک کشور با تمدن هستیم و نباید کار به اینجا کشیده شود.

فارس: بازی روز آینده‌تان در لیگ برتر را چگونه می‌بینید؟

بازی با راه‌آهن مثل تمامی بازیها سخت است و شما می‌دانید که ما هیچ فرصت استراحت و یا حتی برپایی اردو را نداشتیم و حالا باید مقابل تیمی مثل سپاهان برای قهرمانی مبارزه کنیم. امیدوارم که بازیکنان تلاش کنند تا فردا نیز به سه امتیاز دست پیدا کنیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها