کد خبر: ۴۴۵۴۰
زمان انتشار: ۱۳:۱۳     ۲۰ اسفند ۱۳۹۰
مهرداد محمدپور درباره احتمال تغيير در مکان برگزاري فينال جام حذفي اظهار کرد: من هم صحبت‌هايي به طور غير رسمي مبني بر احتمال تغيير محل برگزاري اين بازي شنيده‌ام، اما تا به حال به طور رسمي چيزي به ما اعلام نشده است.

وي ادامه داد: تاکنون سه نشست رسمي براي تعيين مکان برگزاري فينال جام حذفي گذاشته شده و طرفين هم به توافقاتي رسيده‌اند. ما هم از اين به بعد هيچ تغييري را نخواهيم پذيرفت.

محمدپور با بيان اين که شاهين ترجيح مي‌دهد بازي فينال در شيراز برگزار شود، گفت: ما بليت‌هاي رفت و برگشت به شيراز را آماده ‌کرده‌ايم و حتي براي بازي هتل هم رزرو ‌کرده‌ايم. پنج روز ديگر بازي بايد برگزار شود و ما تغيير مکان بازي را نمي‌پذيريم.

مدير عامل شاهين در ادامه گفت: شرايط تيم ما از نظر جسمي و روحي خوب است، اما کماکان با مشکلات مالي روبرو هستيم. مسئولان استان هيچ قولي به ما نداده‌اند. ما اميدوار بوديم که تا قبل از بازي فينال جام حذفي بخشي از تعهدات خود در قبال بازيکنان را پرداخت کنيم، اما هنوز مساله مالي باشگاه حل نشده است.

وي درباره صحبت‌هاي هادي شکوري مدافع شاهين که گفته بود «اين تيم براي بازگشت از اردو به خاطر کمبود بودجه دچار مشکل شده بود و مسئولان هتل بازيکنان شاهين را نگه‌داشته بودند» گفت: من هادي را بعد از اردو ديدم و از او درباره صحبت‌هايش پرسيدم. شکوري گفت آن جمله را که "بازيکنان شاهين را نگه داشته بودند تا فرار نکنند"، به شوخي گفته است. موضوع از اين قرار بود که پولي که بايد به ما حواله مي‌شد تا با هتل تسويه حساب کنيم، کمي با تاخير به دستمان رسيد، به همين خاطر کاروان تيم با تاخير هتل را ترک کرد و چيزي بيشتر از اين نبود.

مدير عامل باشگاه شاهين در ادامه گفت و گويش با ايسنا با بيان اين که اگر مشکلات مالي شاهين حل نشود، اين تيم از ادامه رقابت‌هاي ليگ برتر کناره‌گيري خواهد کرد، گفت: ما در بازي امروز در ليگ با شرايط روحي خوبي به ميدان مي‌رويم‌، اما اگر مشکلات مالي کماکان ادامه داشته باشد، براي ما مقدور نخواهد بود که در ساير بازي‌هاي ليگ به ميدان برويم. خود من حتما اين موضوع را به افراشته رييس هيات مديره باشگاه خواهم گفت.

وي ادامه داد: ما با تزريق مالي مناسب مي‌توانيم در روزهايي که تا فينال جام حذفي باقي مانده شرايط بهتري داشته باشيم و حتي به آسيا راه پيدا کنيم، اما متاسفانه ما براي گرفتن پول به هر دري زديم، با بن بست مواجه شديم. شان باشگاه شاهين به عنوان باشگاهي که در سال 1329 تاسيس شده بيشتر از آن است که در ادامه بازي‌هاي ليگ با شکست مواجه شود. بنابراين به نفع ما است که از بازي‌هاي ليگ کناره‌گيري کنيم.

محمدپور درباره وضعيت کرار جاسم هم گفت: ما مطمئنا از کرار در بازي فينال مقابل استقلال استفاده مي‌کنيم و حتي امروز هم در صورت صلاحديد کادرفني براي شاهين به ميدان خواهد رفت.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها