کد خبر: ۴۴۵۳۶
زمان انتشار: ۱۳:۱۲     ۲۰ اسفند ۱۳۹۰
بعد از قرعه‌کشي مرحله مقدماتي رقابت‌هاي جام جهاني برزيل برخي معتقدند که گروه ايران است و تيم ملي از اين گروه صعود خواهد کرد. آندرانيک تيموريان اما چنين نظري ندارد و معتقد است حريفان ايران تيم‌هاي ضعيفي نيستند.

تيموريان حرف‌هايش را اينگونه آغاز مي‌کند:«‌ما در گروه بدي قرار نگرفتيم ولي آنقدرها هم که مي‌گويند گروه ايران آسان نيست. نمي‌دانم چرا بعضي‌ها از گروه‌بندي ايران خوشحال هستند ولي ما حريفان سختي را در پيش داريم و تيم‌هايي که با ما هم گروه شده‌اند در مرحله قبلي در گروه خودشان قطب بوده‌اند.»

او ادامه مي‌دهد:« با توجه به رده‌بندي جديد فيفا سيدبندي‌ها تا حدودي تغيير کرد ولي صعود ما به جام جهاني دور از دسترس نيست. ما براي رفتن به جام جهاني چه به عنوان تيم اول و چه به عنوان تيم دوم بايد تمامي امتيازهاي ديدارهاي خانگي را کسب کنيم و هيچ فرصتي براي خطا و اشتباه نداريم.»

آندو در پاسخ به اين سوال که آيا بهتر نبود به جاي کره با استراليا هم گروه مي‌شديم خاطرنشان مي‌کند:«‌ شايد استراليا براي ما بهتر بود چون فکر مي‌کنم کره قوي‌تر از اين تيم است و بسياري از بازيکنان کره جنوبي در ليگ‌هاي معتبر اروپايي بازي مي‌کنند. با اين حال بايد مسافت را هم در نظر گرفت و ما در اين سال‌ها چندبار به کره جنوبي رفتيم و از بازي کردن در اين کشور پيش‌زمينه داريم. با اين حال بايد پرقدرت ظاهر شويم تا به صورت مستقيم به جام جهاني برويم.»

از آندرانيک تيموريان در مورد شرايط فعلي خودش و اينکه پرويز مظلومي عصاي او را پرت کرده بود تا بدون عصا راه برود سوال مي‌کنيم. آندو مي‌گويد:«پرويزخان عصاي مرا پرت نکرد بلکه آن را به گوشه نيمکت انداخت و او دوست دارد که خيلي زود برگردم. خدا را شکر شرايط خوبي دارم و رفته رفته وزنه زدن را آغاز خواهم کرد. من از فروردين ماه مي‌توانم بازي کنم و بايد از دکتر کيهاني هم نهايت تشکر را داشته باشم.»

تيموريان در پاسخ به اين سوال که آيا استقلال در بازي روز پنجشنبه مقابل شاهين قهرمان جام حذفي خواهد شد تأکيد مي‌کند:«نتيجه فينال را نمي‌توانم پيش‌بيني کنم. زمين ورزشگاه حافظيه به هيچ عنوان مناسب بازي کردن نيست ولي اميدوارم در نهايت ما قهرمان شويم.»
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها