کد خبر: ۴۴۵۳۳
زمان انتشار: ۱۳:۱۱     ۲۰ اسفند ۱۳۹۰
مدافع تيم فوتبال پرسپوليس درباره ديدار اين تيم مقابل الهلال اظهار کرد: بازي بسيار سختي داشتيم. خود من در آن فضاي سنگين علاوه بر استرس، درد زيادي هم از ناحيه دنده‌هايم داشتم و با درد زياد بازي مي‌کردم.

وي ادامه داد: با اين حال دوست داشتم دينم را به پرسپوليس و همه کساني که در اين مدت به من محبت داشتند پاسخ بدهم. پزشکان قبل از بازي با يک آمپول من را به بازي رساندند. در 20 دقيقه اول با درد شديدي بازي مي‌کردم اما خوشبختانه در نيمه دوم وضعيتم بهتر شد.

نصرتي افزود: با توجه به اينکه من در دو ماهه گذشته در تمرين‌ها خيلي خوب کار کرده بودم و از لحاظ آمادگي در سطح بالايي قرار داشتم، نمي‌توانستم براي پرسپوليس بازي نکنم چرا که خيلي‌ها از جمله خانواده‌ام چشم اميدشان به بازي من در اين ديدار بود و اگر هم بازي نمي‌کردم امکان داشت که بگويند نصرتي ترسيده و بازي نکرده است. البته من از دنيزلي تشکر مي‌کنم، خدا را شکر من و شيث رضايي عملکرد بدي در بازي با الهلال نداشتيم.

مدافع پرسپوليس با اشاره به اينکه الهلال توپ و ميدان را در اختيار داشت اما موقعيت ايده‌آلي به دست نياورد،‌ گفت: شک نکنيد که الهلال سخت‌‌ترين حريف ما در اين گروه است. اگر اين بازي را مي‌برديم با اطمينان مي‌گفتم که به دور بعد صعود کرده‌ايم، با اين حال در ادامه بازي‌ها بايد نهايت تلاش‌مان را به کار ببريم تا از گروه صعود کنيم. همين يک امتياز هم براي ما خوب و قانع‌کننده بود. پرسپوليس در ادامه بهتر کار خواهد کرد.

محمد نصرتي با اشاره به اينکه دوست دارد با بازي مقابل مس کرمان پس از چند ماه دوري از فوتبال به ورزشگاه آزادي و بازي کردن جلوي تماشاگران پرسپوليس بازگردد، گفت: يک بازي حساس با مس داريم که خودم خيلي دوست دارم به ورزشگاه آزادي باز گردم. البته هنوز مصدوميتم به طور کامل رفع نشده و قرار است به توصيه پزشک تيم دنده خود را با عسل درمان کنم.

مدافع پيشين تيم ملي فوتبال درباره قرعه‌کشي مرحله نهايي رقابت‌هاي مقدماتي جام جهاني 2014 برزيل هم گفت: فکر مي‌کنم در گروه خوبي قرار گرفته‌ايم. استراليا تيمي بود که نوع بازي کردنش به ما شبيه بود اما همين که با ژاپن و استراليا هم‌گروه نشده‌ايم يک موقعيت خوب است. ضمن اينکه بقيه تيم‌هاي گروه هم در کنار کره جنوبي قوي هستند. خود من هم تلاش مي‌کنم که با ارائه يک نمايش خوب در چند ماه آينده بار ديگر به تيم ملي دعوت شوم چرا که تمام تلاش و آرزويم اين است که براي دومين بار در جام جهاني بازي کنم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها