کد خبر: ۴۴۳۵۲
زمان انتشار: ۰۱:۰۱     ۲۰ اسفند ۱۳۹۰
سرمربي تيم ملي فوتبال ايران در رابطه با گروه ايران در رقابت‌هاي مرحله نهايي انتخابي جام جهاني 2014 برزيل گفت: ما بايد براي اين مرحله خود را آماده کنيم، زيرا چهار رقيب جدي پيش رو داريم.

کارلوس کي‌روش که براي حضور در مراسم قرعه‌کشي رقابت‌هاي انتخابي جام جهاني 2014 برزيل به مالزي سفر کرده بود، در مورد وضعيت گروه A اين رقابت‌ها به خبرنگار ايسنا در مقر AFC در کوالالامپور گفت: در حال حاضر مهم اين است که ما خود را براي رقابت‌هاي نهايي آماده کنيم.

وي تصريح کرد: مطمئنا رقابت‌ها در گره A دشوار است. چيزي که مشخص است اين است که تمامي تيم‌هاي حاضر شانس حضور در جام جهاني را دارند ولي اگر ما خود را خوب آماده کنيم، فکر مي‌کنم که شانس بسيار خوبي براي حضور در جام جهاني خواهيم داشت.

كي‌روش در مورد تيم‌هاي حاضر در گروه A و دشواري رقابت با آنها براي تيم ايران گفت: از نظر تئوريک من فکر مي‌کنم که ما در اين گروه چهار رقيب جدي داريم. چيزي که براي ما اهميت دارد اين است که بتوانيم در بازي بعدي برنده از ميدان خارج شويم و سه امتياز بازي را از آن خود کنيم و مهم نيست که اين بازي با کدام تيم است.

وي در رابطه با انتظارات از تيم ملي ايران گفت: هر کسي آرزو دارد تا تيم ملي ايران به جام جهاني صعود کند. در شرايط کنوني مهم اين است تا هواداران فوتبال در ايران متوجه شوند که رقابت‌هاي بين‌المللي بسيار دشوار هستند و سطح تيم‌ها همانطور که در جام جهاني پيشين ديديم بسيار بالاست.

سرمربي تيم ملي افزود: من قصد ندارم تا به جام جهاني برويم و تنها از فضاهاي توريستي آنجا استفاده کنيم. ما به آنجا خواهيم رفت تا با افتخار بازي و رقابت کنيم. براي رسيدن به چنين جايگاهي تنها يک راه وجود دارد: همکاري تمام اعضاي تيم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها