به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم: دریافت انبوهی از پیامکهای تبلیغاتی یکی از مشکلاتی بوده که افراد
با آن مواجهاند و برای رهایی از این امر اقدام به بستن کلیه پیامهای
تبلیغاتی خود میکنند؛ در این میان برخی پیامکهای اطلاع رسانی نیز که
سازمانها، واحدهای صنعتی و صنفی میخواهند به مشتریان و حتی کارمندان خود
بفرستند با مشکل مواجه میشود.
وحید خسروی یکی از فعلان بخش فناوری
ارتباطات در این باره اظهار داشت: برای رفع این مشکل ارسال پیامکهای به
اصطلاح سفید پیشنهاد میشود، زیرا این پیامک با کسب رضایت مشتری برای وی
ارسال میشود و ایجاد مزاحمتی برای آنها ندارد.
وی افزود:
مسدودسازی پیامکهای تبلیغاتی باعث شده بود که اصناف وشرکتهایی که قصد
اطلاعرسانی فعالیتهای خود را داشتند نتوانند پیامکهای موردنظر را برای
مخاطبان و مشتریان ارسال کرد.
خسروی اظهار کرد: بر این اساس صنوف
مختلف میتوانند پیامکهای اطلاع رسانی را برای مشتریان خود ارسال کنند و
به مشتری و دریافت کننده پیام نیز بر خلاف پیامکهای تبلیغاتی این امکان
داد میشود که دریافت این پیامکهای رایگان را در صورت عدم رضایت، غیر فعال
کنند.