کد خبر: ۴۴۱۱۲
زمان انتشار: ۰۹:۲۱     ۱۸ اسفند ۱۳۹۰
سید سراج الدین میردامادی را به عنوان دستیار ویژه امیر ارجمند و متهم به نفوذی بودن کرد! وی او را مرتبط با ماموران اطلاعاتی سفارت ایران در پاریس وعامل سرویس ایران نامیدواعلام کرد که بورسیه تحصیلی بنیاد جانبازان !! می باشد وماهیانه حقوق در یافت میکند !! سایت مذکور سپس به نقل از ایمیل در یافتی حتی شماره حساب ومبلغ واریز شده از سوی بنیاد جانبازان رانیز انتشار داد!

به گزارش عماد نیوز به نقل از یکی از سایتهای فتنه گران(گذر نیوز) که نوشته یکی از نزدیکان رهبران جنبش سبز را باز نشر داده ضمن حمله به محمد خاتمی رای دادن وی را اقدامی سیاه و ذلیلانه دانسته و طرحهای جنبش سبز (فتنه) رادر مورد ۲۲ بهمن ،۲۵ بهمن وتحریم انتخابات را نه طرح امیر ارجمند بلکه هدایتهای عوامل نفوذی ارگانهای اطلاعاتی بیان وافشاگری خود را اقدامی انتحاری نامید ! وی سید سراج الدین میردامادی را به عنوان دستیار ویژه امیر ارجمند ومتهم به نفوذی بودن کرد !!
وی او را مرتبط با ماموران اطلاعاتی سفارت ایران در پاریس وعامل سرویس ایران نامیدواعلام کرد که بورسیه تحصیلی بنیاد جانبازان !! می باشد وماهیانه حقوق در یافت میکند !!
سایت مذکور سپس به نقل از ایمیل در یافتی حتی شماره حساب ومبلغ واریز شده از سوی بنیاد جانبازان رانیز انتشار داد!
دعواهای فتنه گران مارا به یاد این گفته ایدئولوگ های آنها می اندازد که وقتی به سربالایی ومشقت می رسند مثل اسب های گاری از فرط ناتوانی همدیگر را گاز می گیرند .!!

ذیلا مطالب منتشر شده را بخوانید :
ایمیل دریافت شده از خوانندگان
سپری شدن یک انتخابات دیگر در ایران و تبلیغات گستردۀ رژیم حاکم مبنی بر یک پیروزی دیگر برای رژیم و یک سیلی محکم بصورت استکبار و صهیونیزم و همه شیاطین شرق و غرب ،طبق روال معمول،واما در کنار آن،اپوزسیون نیزطبق یک روال معمول تبلیغاتی مبتنی بر به زور قوه قهریه یا ترس از دست دادن حقوق اجتماعی ،آوردن مردم پای صندوقهای رأی و وقوع تخلف و تقلب گسترده و خالی بودن حوزه های رأی و رأی های سازمان دهی شده و مسائلی از این دست را بعنوان گزارش یک انتخابات به مردم ارائه خواهند داد.
و پس از آن رژیم به راه خود و اپوزسیون نیز به راه خود میروند
از دستگاه تبلیغاتی رژیم ج .ا که انتظاری جز همان اراجیفی که همیشه می گوید،وجود ندارد چون حلول روح گوبلز در جسم نیمه جان آن ،تنها راه باقیمانده برای چند روز ماندگاری بیشتر آن است.اما از اپوزیسیون این انتظار بسیار طبیعی است که عوامل درست در نیامدن تحلیل ها و پیش بینی هایشان را دست کم در خفا و برای خودشان و در سطح رهبران اپوزسیون بصورت دقیق و بی تعصّب و واقع بینانه واکاوی نمایند و آسیب پذیری ها را کشف و ترمیم کنند.مثلاً این بار حرکت های زیگزاگی و عجیب و غریب خاتمی را از مرحله کناره گیری از انتخابات (در گفتار)یا حضور ذلیلانه اش در شعبه اخذ رأی یکی از روستاهای اطراف تهران و«زدن سیلی محکم بصورت استکبار!» بررسی کنیم و دریابیم که آیا دلیل این همه فاصله در حرف و عمل فقط نداشتن تحلیل از مسائل کشوری است؟یا برخاسته از روحیه مذبذب اوست؟یا حاصل فقدان شجاعت و شهامت است؟ویا آفتی خطرناک بنام ((نفوذی های رژیم)) ، خاتمی را به هر سوء که رژیم اراده کند ،رهنمون می سازد؟همچنین سوال مبنایی در مورد اعمال دکتر اردشیر امیر ارجمند وجود دارد.امیر ارجمندی که اخیراً نشان داد که لااقل درحرف،دغدغه نفوذی های رژیم را دارد (آنجا که علت نرفتن به کنفرانسی در استکهام را احاطه کنفرانس توسط نفوذی های رژیم جمهوری اسلامی بیان کرد،امیر ارجمندی که در شناخت دقیقش از مسائل ایران و جهان و جدیت و ارده ای قاطع در رویارویی همه جانبه با رژیم و مناسبات حاکم بر ایران ،جای هیچ تردیدی نیست؛اما در مورد همین رهبر برجسته اپوزسیون،آیا عدم تحقق پیش بینی ها و خنثی شدن همه برنامه هایی که مثلا برای کوچک داشت ۲۲ بهمن و بزرگداشت ۲۵ بهمن و سپس برای انتخابات اخیر تدارک شده بود،آیا این ناکامی ها نمی تواند حاصل حضور و کنشگری یک نفوذی خطرناک رژیم در کنار ایشان باشد.آیا رژیم ایران دکتر امیر ارجمندی را هدف جدی نمی داند؟آیا برنامه ای برای ترور یا دست کم برای خنثی سازی برنامه های ایشان طراحی نکرده؟وآیا آن رژیم توانایی اعزام نفوذی ها کنار مبارزات تاثیر گذار و جریان ساز را ندارد؟وآیا و آیا و…. ؟
اقدام سیاه و توجیه ناپذیر اخیر خاتمی در شکستن تحریم انتخابات و نیز عدم تحقق پروژه های مبارزاتی اخیر دکتر امیر ارجمند مرا واداشت اقداماتی نا متعارف انجام دهم تا شاید اقدام انتحاری من،توجه افرادی همچون خاتمی و امیر ارجمند و سایر رهبران اپوزسیون را به جدی بودن موضوع نفوذ نیروهای اطلاعاتی ایران جلب نماید.
قضیه از این قرار است که یکی از مشاورین اصلی دکتر امیرارجمند و دستیار ویژه ایشان در همه برنامه های شورای هماهنگی راه سبز امید شخصی است بنام سراج الدین میردامادی،این فرد علاوه بر ایفای نقش های پیشگفته،یکی از رابطین مورد اعتماد امیرارجمند با سایر نیروهای اپوزسیون و یکی از نفوذی های اصلی شبکه رسا می باشه.همین مختصرکافی است تا اهمیت و حساسیت جایگاه سراج الدین میردامادی را نشان دهد.اما واقعیت هولناکی پیرامون این فرد وجود دارد که موضوعی پنهان و محرمانه نمی باشد.واقعیت آن است که آقای سراج الدین میردامادی به رغم تظاهر به مبارزه با جمهوری اسلامی و تلاشی که برای ((اپوزسیون نمایی))به خرج میدهد،اما این فرد از ابتدای ورود به پاریس،ارتباط نزدیکی با سفارت جمهوری اسلامی داشته و قرار و مدارهای فراوانی با چند عنصر خاص سفارت (که به احتمال زیاد مامورین اطلاعات هستند) در پارکها و رستورانهای مختلف پاریس و حومه برگزار می کند. این فرد حتی گزارشهای کتبی فراوانی به دیپلمات نماهای آن سفارت ارائه می دهد.اصولا این فرد با بورسیه تحصیلی ((بنیاد جانبازان؟!)) به پاریس آمده و ماهیانه از آن بنیاد حقوق دریافت می کند! توجه نمائید که عناوین ((بورسیه تحصیلی))،((بنیاد جانبازان))و((حقوق ماهیانه)) صد در صد دقیق و قطعی است.اما آنچه که نگاه و توجه رهبران جنبش سبز را به آن جلب می کنم آن است که اولا رژیمی که تحمل یک اظهار نظر ملایم ناموافق با خود را نیز ندارد و خان و مان نیروهای منتقد خود را نیز به آتش می کشد،چگونه ممکن است فردی همچون سراج الدین میردامادی را تحمل کند؟ میردامادی که رژیم مطلع شده در حال همکاری با یکی دو رسانه معتبر خارجی برای مستند سازی علیه رهبری رژیم هم می باشد (موضوعاتی که اخیرا مطبوعات رژیم فاش ساختند).آیا رژیم بورسیه تحصیلی چنین کسی را حفظ می کند؟ وآیا حقوق ماهیانه او را نیز پرداخت می کند؟ آیا آن بورسیه،پوشش برای اعزام او به خارج نبوده؟ آیا آن حقوق ماهیانه عملا بخشی از هزینه های ماموریت او نیست که در قالب حقوق ماهیانه به حساب او ریخته می شود؟
من مطمئن هستم که با نوشتن این مقاله برای میردامادی، دکتر امیر ارجمند مرا شناسایی کرده و مورد گلایه وی قرار خواهم گرفت.اما به زعم خودم،دست به اقدامی انتحاری زدم تا توجه امثال خاتمی و امیر ارجمند و سایر رهبران اپوزسیون را یکبار برای همیشه به این واقعیت جلب کنم که ناکامی های آنها می تواند حاصل این واقعیت باشد که ((این خود خاتمی و امیر ارجمند نیستند که تحلیل می کنند و تصمیم می گیرند و اقدام می نمیایند)) ،بلکه در بسیاری از موارد ،این خود رژیم جمهوری اسلامی است که بجای آنها تحلیل می کند و تصمیم می گیرد و هر طور که بخواهد،عمل می کند و خاتمی و امثال او فقط هزینه ها را از جیب اصلاح طلبان و جنبش سبز می پردازند.آیا نباید بیشتر به هوش بود؟

اسناد جدید از سراج الدین میردامادی
به دنبال انتشار ایمیل رسیده از کاربران سایت در خصوص نفوذی های رژیم ، یکی از همراهان جنبش سبز در بنیاد جانبازان از طریق بخش تماس با ما در سایت با تایید ادعای مطرح شده در این ایمیل شماره حساب سراج الدین میردامادی و آخرین حقوق دریافتی نامبرده را به شرح ذیل اعلام نموده است :
شماره حساب بانک ملی ۰۱۰۱۱۹۱۶۳۸۰۰۰ و آخرین مبلغ دریافتی ۷۷۵۰۰۰۰ ریال

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها